کد مطلب: 

173188
تعداد قابل توجه بازانتشار و دانلود یک اثر موسیقی در زمانی کوتاه؛

آهنگ جدید «مرتضی پاشایی» به نام «کجایی» +دانلود

ساعاتی پیش تازه ترین اثر زنده یاد مرتضی پاشایی به نام «کجایی» منتشر شد و طی همین ساعات کوتاه تعداد بازانتشار و دانلود این اثر، قابل توجه است.
آهنگ جدید «مرتضی پاشایی» به نام «کجایی» +دانلود

به گزارش سیتنا، این نخستین قطعه ای است که پس از درگذشت این هنرمند محبوب منتشر می‌شود تا انتظار طولانی‌مدت هواداران پرتعداد مرتضی پاشایی برای شنیدن اثر جدیدی با صدای او پایان یابد. مانند بیشتر قطعات مرتضی پاشایی، ترانه‌سراى قطعه «کجایی» نیز «مهرزاد امیرخانی» بوده است. «معین راهبر» این قطعه را تنظیم کرده و «فرشید ادهمی» و «آرمین قیطاسی» به ترتیب در آن گیتار و کوئنا نواخته‌اند.

تنها برادر مرتضی پاشایی، همزمان با انتشار این قطعه در گفت و گو با موسیقی ما اظهار کرد: «"کجایی" قطعه ای است که مرتضی مدتها روی آن کار کرد، اما قصد نداشت آن را در آلبومش بگنجاند. چرا که آلبوم دوم او فضایی اکتیو دارد و مرتضی نمی‌خواست این قطعه در آن مجموعه قرار بگیرد. به همین دلیل آن را به صورت تک آهنگ منتشر کردیم. این کار در حال و هوای همیشگی آثار عاشقانه ی او است و بسیار شنیدنی است».
 
برادر بزرگتر مرتضی پاشایی که پس از فوت وی، پیگیری امور هنری‌اش را بر عهده دارد، گفت: «آلبوم دوم مرتضی، آخرین مراحل تولید را سپری می‌کند. در حال حاضر، کار روی تنظیم‌ها صورت می‌گیرد و می‌توان گفت 80 درصد مراحل تولید آلبوم انجام شده است».
 
وی در پاسخ به این سوال که کار تولید این آلبوم تا چه حد مطابق با سلیقه ی زنده یاد پاشایی پیش می‌رود گفت: «تمام وکال‌هایی که در این آلبوم خواهید شنید، نهایی هستند و در واقع کاملاً طبق سلیقه‌ی مرتضی فاینال شده اند. در خصوص تنظیم‌ها هم باید بگویم که مرتضی خودش با برخی تنظیم کننده‌ها مانند «معین راهبر» در خصوص قطعات صحبت کرده بود و در واقع ذهنیت و خواسته‌اش را منتقل کرده بود و بر این اساس کاملاً طبق سلیقه ی او پیش می‌رویم تا هم به خواسته‌هایش عمل شده باشد و هم شأن و کاراکتر هنری او حفظ شود. این دوستان واقعاً سنگ تمام گذاشته‌اند و با دقت و وسواس کار را انجام داده‌اند و دلیل تأخیر به وجود آمده در انتشار آلبوم نیز همین بوده است».
 
مصطفی پاشایی درباره عوامل تولید آلبوم دوم مرتضی پاشایی نیز گفت: «ترانه‌های این آلبوم را «مهرزاد امیرخانی» سروده است، ملودی‌ها را خود مرتضی ساخته و مدیریت هنری در بخش تنظیم به «معین راهبر» سپرده شده و او با دوستانی دیگر این کار را به سرانجام خواهد رساند».
 
وی در خصوص زمان انتشار این آلبوم گفت: « پس از پایان تولید، طبیعتاً لازم است مراحل اداری سپری شود و بعد آلبوم روانه ی بازار خواهد شد. تصورم این است که این آلبوم اواخر فروردین سال آینده یا اوایل اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. از هواداران عزیز مرتضی که در همه حال حامی و همراه او بوده‌اند سپاسگزاریم که پیگیر زمان انتشار آلبوم بوده و هستند. انشاالله با انتشار آلبوم متوجه خواهند شد که این انتظار ارزشش را داشت. به جرأت می‌گویم آلبوم دوم مرتضی بدون اغراق از هر نظر یکی از بهترین آلبوم‌های چند دهه اخیر موسیقی پاپ کشور است».
 
 مصطفی پاشایی که همزمان با چهلمین روز درگذشت برادرش، قطعه‌ی «سرت رو برنگردوندی» را با صدای خودش منتشر و آن را به مرتضی پاشایی تقدیم کرده و با استقبال مخاطبین نیز مواجه شده بود، در این گفتگو از انتشار قطعه‌ی دیگری با صدای خودش طی روزهای آتی خبر داد. این قطعه که «عشق آهنی» نام دارد، با ترانه «مهرزاد امیرخانی»، ملودی «فرشید ادهمی» و تنظیم «معین راهبر» تولید شده و طی روزهای آتی از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-01 01:19

افزودن دیدگاه جدید