کد مطلب: 

173187

معرفی ایده های برتر حوزه سلامت الکترونیک در استارتاپ ویکند اصفهان

استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک اصفهان پس از سه روز فعالیت تیم ها بر روی ایده های خود، به پایان رسید.
معرفی ایده های برتر حوزه سلامت الکترونیک در استارتاپ ویکند اصفهان

به گزارش سیتنا، استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک طی سه روز از تاریخ 6 تا 8 اسفند ماه سال جاری با حضور کشایی؛ مدیرعامل مخابرات اصفهان، مارکلایی؛ رییس امور فناوری سلامت الکترونیک فناپ، آرش ماهر؛ نماینده جهانی استارتاپ ویکند و برخی از اساتید دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این رویداد به عنوان اولین استارتاپ ویکند حوزه سلامت الکترونیک در ایران، 95 ایده مطرح شد که بازی رایانه ای، دست بند آلارم دهنده، طراحی سایت ارزیابی ریسک خطر پوسیدگی، فیزیوتراپی از راه دور، دست بند هایی برای پیشگیری و تشخیص زودهنگام مشکلات قلبی، طراحی برنامک برای دندانپزشک ها و ... از موضوعات مطرح شده بود.

پس از طرح ایده و رای گیری برای انتخاب ایده های برگزیده، 16 ایده انتخاب و از افراد صاحب ایده خواسته شد تا به منظور افزایش مهارت های فردی، انجام کار تیمی بر پایه اصول علمی و رسیدن به کسب و کارهای سودده تیم هایی را تشکیل دهند.

لولو قندی، بازی تقویت گفتار درمانی، بازی تقویت گفتار کودکان، تشخیص کم خونی و .. برخی از 16 ایده انتخابی بود که تیم ها با کمک مربی، به فعالیت بر ایده های خود پرداختند تا بتوانند ایده های خام خود را به طرحی قابل ارائه تبدیل کنند که بعد از ساخته و پرداخته شدن ایده ها و ارائه آنها، سوالاتی از سوی داوران پرسیده و 3 تیم از میان 16 تیم نیز انتخاب شد.

شرکت در کنفرانس بریج آلمان، جایزه تیم اول، مبلغ 40 میلیون ریال جایزه تیم دوم و سوم بود و به همه شرکت کنندگان به رسم یادبود گلدان و به تیم ها نهالی اهدا شد، همچنین فناپ در راستای توسعه فعالیت های نوآورانه از سه ایده از ایده های مطرح شده حمایت و کافه IT این شرکت، به دو تیم برگزیده از سوی مربی ها، مبلغ 1 میلیون تومان اعتبار برای استفاده از خدمات کافه اهدا کرد.

گفتنی است در این استارتاپ ویکند برخی از مدیران و کارشناسان شرکت فناپ چون سعید مارکلایی، مسلم عسگری و محمد موسی زاده به عنوان داور، میثم زرگرپور، حمیدرضا علوی، کامران گلچین، امین اشتهاردی، محمودرضا فرهادی و میلاد موحدین به عنوان مربی حضور داشتند.

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-03-01 01:06

افزودن دیدگاه جدید