کد مطلب: 

173185

ثبت ۴۵ هزار تماس در ۴۸ ساعت نخست راه‌اندازی سامانه ۱۱۱

رییس دفتر رییس جمهوری روز چهارشنبه با حضور در محل سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در استان قم، در جریان روند خدمت رسانی این سامانه به منظور تسهیل در ارائه درخواست ها، پیشنهادها و انتقادات مردم این استان قرار گرفت.
ثبت ۴۵ هزار تماس در ۴۸ ساعت نخست راه‌اندازی سامانه ۱۱۱

به گزارش خبرنگار سیتنا، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری در حاشیه بازدید از سامانه ۱۱۱ در جمع خبرنگاران، در ارزیابی عملکرد سامانه ارتباط مردمی دفتر ریاست‌جمهوری در قم اظهار داشت: در کمتر از ۴۸ ساعت از راه‌اندازی این سامانه ۴۵ هزار تماس ثبت شده است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری افزود: در همین مدت کوتاه علاوه برتماس‌های برقرار شده بیش از ۴۰۰ مورد مراجعه حضوری وجود داشته‌ است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم وظیفه دولت است، اظهار امیدواری کرد که راه اندازی این سامانه منجر به تسهیل دریافت درخواست‌ها، پیشنهادها و انتقادات مردم استان قم شود.

دکتر نهاوندیان در جریان این دیدار به تماس یکی از شهروندان قمی پاسخ گفته و نسبت به پیگیری درخواست او قول مساعد داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-28 23:54

افزودن دیدگاه جدید