کد مطلب: 

173172
رایتل حامی ورزش کارگری کشور؛

مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور با حمایت رایتل برگزار شد

اولین دوره مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور که با حمایت شرکت رایتل در 14 شهر استان مازندران و در 24 رشته برگزار می­گردد، بیش از دوهزار ورزشکار شرکت کردند.
مسابقات المپیاد ورزشی کارگران کشور با حمایت رایتل برگزار شد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در مراسم افتتاحیه این مسابقات که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مقامات استانی و همینطور نمایندگان شرکت رایتل برگزار گردید از تمبر مسابقات رونمایی شد و تیم های شرکت کننده نیز به ادای رژه پرداختند. 

گفتنی است وزیر ورزش و جوانان که در مراسم افتتاحیه این مسابقات در شهر ساری سخن می گفت با اشاره به تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ورزش در میان همه اقشار جامعه گفت:  ورزش کارگری کشور دارای ظرفیت و توانمندی های فراوانی است که اگر توجه بیشتری به این بخش انجام شود، روحیه نشاط و شادابی نیز در کارگران رونق خواهد گرفت.

گودرزی ادامه داد: اگر چه متولی اصلی برگزاری این المپیاد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از گسترش و بهبود این مسابقات حمایت می کند.

وی در پایان به برگزاری اولین المپیاد ورزشی کارگران کشور اشاره کرد و گفت: انتظار می رود این رقابت ها در دوره های آینده با کیفیت مطلوب تری برگزار شود تا بتواند تاثیر بیشتری در ورزش کشور داشته باشد.

شایان ذکر است این مسابقات که به یمن برکت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می گردد مرحله نهایی خود را از ششم تا دهم اسفندماه در استان مازندران و در 24 رشته آقایان و بانوان به انجام می رساند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-28 18:07

افزودن دیدگاه جدید