کد مطلب: 

173169

شرکت مخابرات ایران، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان ، امروز در مراسمی به مهندس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اهداء شد.
شرکت مخابرات ایران، گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، مهندس ابراهیمی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و جمعی از بنگاه داران اقتصادی کشور امروز 9 اسفند 93 در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با توجه به سنجش شاخص های تعیین شده در خصوص میزان رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی شورای سیاست گذاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت مخابرات ایران توانست لوح و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

مهندس ابراهیمی در حاشیه این مراسم، در خصوص اولویت های تعین شده فعالیت های قابل اندازه گیری این ارزیابی گفت: ما 4 گروه ذینفع شامل: مشترکان (مصرف کنندگان) ، سهامداران ، کارکنان و دولت داریم که البته اولویت اصلی برنامه های اجرایی شرکت، مصرف کنندگان یا همان مشترکان می باشند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پاسخ به تمامی نیازهای مشترکان و ارایه بهترین خدمات و پشتیبانی را از مهمترین برنامه های تعیین شده مدیریت جدید شرکت دانست و افزود: در تلاشیم با خدمت خوب و پشتیبانی مناسب، ارایه خدمات به مشتریان را ساده کرده و کانال های دسترسی آنان به خدمات مخابراتی را افزایش دهیم.

وی راه اندازی سامانه 2020 برای پشتیبانی از خدمات اینترنت پرسرعت (ADSL) را نمونه این خدمات عنوان کرد و گفت: با توسعه این بخش پیش بینی شده مشترکان بدون هیچ گونه معطلی در سامانه پاسخگویی، پاسخ خود را دریافت کنند.

مهندس ابراهیمی با اشاره به اینکه نگاه به پاسخگویی مناسب به مشتریان در کل شرکت مخابرات ایران حاکم شده افزود: با توسعه این بخش، کانال های دسترسی برای مشتریان تجاری ، دولتی و مشتریان بزرگ نیز افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، به عملکرد شرکت ارتباطات سیار در زمینه حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با افزایش تعداد دفاتر ارتباطی همراه اول، راه اندازی خدمات نوین ارتباطی ، توسعه ارایه خدمات از دور ، ارتقاء کیفیت خدمات و گذر از نسل 2 به نسل های 3 و 4 امیدواریم مصرف کنندگان این حوزه دیگر مشکلی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اولویت کاری سال 94 شرکت مخابرات ایران، حمایت از حقوق مصرف کنندگان است گفت: سعی داریم تمام خدمات مخابراتی بدون صرف وقت و هزینه های جابه جایی برای مشتریان انجام شود.

مهندس ابراهیمی در پایان، برگزاری این همایش را کاری ارزشمند و پسندیده در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان دانست و افزود: این اقدام نشان داد که دولت عزم جدی در ایجاد فضای رقابتی و حمایت از مصرف کنندگان دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-28 17:54

افزودن دیدگاه جدید