کد مطلب: 

173167

ظرفیت‌های معاونت علمی در قالب بسته‌های توسعه فناوری

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری از آمادگی این معاونت برای ارائه ظرفیت های خود در قالب بسته های توسعه فناوری و تجاری سازی به دستگاه های اجرایی و وزاتخانه ها خبر داد.
ظرفیت‌های معاونت علمی در قالب بسته‌های توسعه فناوری

به گزارش سیتنا، دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، درباره ظرفیت ستادهای 13گانه این معاونت برای ارائه به دستگاه های اجرایی کشور عنوان کرد: در صورتی که خدمات ارائه شده توسط ستادهای معاونت علمی و فناوری مورد نیاز دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها باشد این خدمات در قالب بسته های توسعه فناوری و تجاری سازی به این دستگاه ها ارائه می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه همه ستادهای معاونت علمی ظرفیت های قابل توجهی برای بهره برداری توسط دستگاه های اجرایی دارند، این آمادگی وجود دارد که در صورت اعلام نیاز دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها این خدمات علمی و فناوری در اختیار آنان قرار گیرد.

معاون توسعه فناوری معاونت علمی همچنین بیان کرد: در صورتیکه دستگاه ها نیازهای خود را اعلام کنند معاونت می تواند برای طرح های فناورانه پیشنهادی برای رفع نیاز آنان در قالب تسهیلات حمایت کند. اگر این طرح ها در مرحله نیمه صنعتی باشد به صورت بلاعوض یا تسهیلات کم بهره از آنها حمایت می کنیم و در صورتیکه در مرحله تجاری سازی باشد در قالب اعطای تسهیلات کمک خواهیم کرد که این کمک ها عمدتا از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی بررسی و اعطا خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-28 17:41

افزودن دیدگاه جدید