کد مطلب: 

17300

تلفن های ثابت استان خوزستان از چهارشنبه هم کد می‎شوند

تلفن‌های ثابت استان خوزستان از چهارشنبه، سی مهر هم‌کد می‌شوند.با هم کدسازی تلفن‌های ثابت این استان،کدهای  بین شهری ۰۶۱۱،۰۶۱۲،۰۶۳۱،۰۶۳۲،۰۶۴۱،۰۶۴۲،۰۶۵۱،۰۶۵۲،۰۶۷۱،۰۶۷۲،۰۶۸۱،۰۶۸۲،۰۶۹۱و ۰۶۹۲به ۰۶۱تغییر می‌کند.

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، طرح هم کدسازی تلفن های ثابت در ۱۲۵ مرکز شهری و ۲۳۳ مرکز روستایی در سطح شهرستان های اهواز، باوی، آبادان، اندیمشک، ایذه، باغملک، ماهشهر، هندیجان، بهبهان، خرمشهر، دزفول، سوسنگرد، هویزه، رامهرمز، رامشیر، هفتگل، شادگان، شوش، دشت آزادگان، شوشتر، امیدیه، گتوند، مسجد سلیمان، اندیکا، لالی، حمیدیه، آغاجاری و کارون انجام شده و شماره مشترکین از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.

 

بر اساس طرح هم کدسازی، خوزستان به ۳ ناحیه شامل ناحیه مرکزی، شمالی و جنوبی تقسیم شده است. به تلفن های ناحیه مرکزی شامل شهرهای اهواز، دشت آزادگان، حمیدیه، شوشتر، باوی و گنوند پیش شماره ۳ اضافه می شود. ناحیه شمالی شامل دزفول، اندیمشک، شوش، مسجد سلیمان، لالی، ایذه، باغملک، رامهرمز، رامشیر و هفتگل است که پیش شماره ۴ به تلفن های این شهرها افزوده می شود و به تلفن های منطقه جنوب نیز پیش شماره ۵ اضافه می شود که این ناحیه شامل شهرهای آبادان، ماهشهر، سربندر، خرمشهر، شادگان، هندیجان، امیدیه، بهبهان و آغاجری است.

 

بر اساس این گزارش، مشترکین تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان خوزستان برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۳۰/۰۷/۹۳) با ۱۱۸ و سامانه گویای ۳۱۲۱ در محدوده استان و شماره ۰۶۱۱۳۱۲۱ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ با ۱۱۸ و سامانه گویای ۳۱۲۱ در داخل استان و در خارج از استان با شماره ۰۶۱۳۱۲۱ تماس بگیرند.

 

همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان خوزستان به نشانیwww.tci-khz.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-20 06:11

افزودن دیدگاه جدید