کد مطلب: 

172961

اعلام آخرین فرصت به ثبت‌نام‌ کنندگان اینترنتی اتاق تهران

انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران در پانزدهمین نشست خود مصوب کرد افرادی که به صورت الکترونیکی در سامانه انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند اما به هر دلیلی فرصت مراجعه حضوری نداشته‌ و برگ ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند تا پایان وقت کاری روز دوشنبه 27 بهمن ماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کنند.
اعلام آخرین فرصت به ثبت‌نام‌ کنندگان اینترنتی اتاق تهران

به گزارش سیتنا، سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، اعلام کرد: برابر مصوبه انجمن اگر این افراد تا پایان وقت کاری دوشنبه ثبت‌نام خود را به صورت حضوری، قطعی نکنند، کارشان به منزله عدول از ثبت‌نام تلقی شده و نام آنها از بین نامزدهای انتخابات حذف خواهد شد.

در آخرین نشست انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران که 25 بهمن ماه برگزار شد، دو روز کاری یعنی روزهای یکشنبه 26 بهمن و دوشنبه 27 بهمن به کلیه هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و افراد شاکی که اعتراض خود را تسلیم دبیرخانه انجمن نظارت کرده‌اند برای تکمیل ثبت‌نام فرصت داده شد.

در این مصوبه اعلام شده چنانچه افرادی به صورت الکترونیکی در سامانه انتخابات ثبت‌نام کرده اما به هر دلیلی فرصت مراجعه حضوری نداشته‌اند و برگه ثبت‌نام دریافت نکرده‌اند حداکثر تا پایان وقت کاری روز دوشنبه می‌توانند به دبیرخانه هیات نظارت اتاق مربوطه مراجعه و نسبت به ثبت‌نام قطعی اقدام کنند و عدم مراجعه به منزله عدول از ثبت‌نام تلقی می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-17 02:09

افزودن دیدگاه جدید