کد مطلب: 

17293

میزبانی سامسونگ در کافه GALAXY Note4 با حضور رامبد جوان (+تصاویر)

میزبانی سامسونگ در کافه GALAXY Note4 با حضور رامبد جوان (+تصاویر)

مراسم رونمایی عمومی از پرچم‌دار سامسونگ GALAXY Note4، عصر چهارشنبه 23 مهر ماه 1393، در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش تهران برگزار شد.

 

به گزارش سیتنا، در این مراسم که با حضور تعدادی از کارکنان شرکت سامسونگ الکترونیکس در ایران، توزیع کنندگان و خبرنگاران برگزار شد، رامبد جوان بازیگر سرشناس به اجرای برنامه پرداخت.

 

دوک پارک مدیرعامل سامسونگ ایران، سخنران این برنامه بود که به پیشرو بودن این شرکت و دستاوردهای جدید سامسونگ در GALAXY Note4 اشاره کرد.

 

 

در ادامه مراسم بابک مهربانی، با همراهی رامبد جوان و مهسا سرافرازی ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصول جدید سامسونگ را به حضار معرفی کردند.

 

این مراسم که در یکی از سالن‏‎های سینمایی مجتمع تجاری فرهنگی کوروش برگزار شد، به طور زنده از نمایشگر بسیار بزرگی برای حاضران در مجتمع پخش شد. همچنین کافی‏ شاپ مقابل نمایشگر که به GALAXY Note4 Cafe تغییر نام داده بود، پذیرای علاقه‏مندان و طرفداران سامسونگ بود.

 

 

در حاشیه این رونمایی که همزمان با کشورهای دیگر منطقه صورت گرفت، امکان تجربه پرچمدار جدید خانواده نوت‏ها، Samsung GALAXY Note4 از نزدیک برای مردم فراهم شد.

 

این غرفه همچنان برای علاقمندان به محصولات سامسونگ برپاست و بازدیدکنندگان می‌توانند ضمن کار با نوت4 و تجربه نوشتن با قلم S Pen، سوالات خود را از کارشناسان سامسونگ بپرسند.

 

 

نوت‌4 آخرین مدل از سری نوت است که با الهام از دفترچه‌های کاغذی طراحی شده است. این محصول با صفحه نمایشگر Quad HD Super AMOLED 5.7 اینچی و همچنین قلم بهینه شده و پیشرفته S Pen که حساسیت آن به دو برابر افزایش یافته، حس واقعی نوشتن روی کاغذ را به کاربران ارائه می‌دهد.

 

 

این دستگاه مجهز به یک دوربین16  مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر شفاف‌تر از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد. دوربین جلویی 3.7 مگاپیکسلی این دستگاه نیز با دیافراگم f1.9 تا 60% روشن‌تر شده و با افزایش زاویه دید آن تا 120 درجه، امکان گرفتن بهترین عکس‎‌های سلفی و گروهی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-19 11:03

افزودن دیدگاه جدید