کد مطلب: 

17292

مدیرعامل شرکت مخابرات: مردم، خدمات مخابراتی باکیفیت و سهامداران، سود قابل قبول می‎خواهند/ وظیفه‎ی ما تأمین سود عملیاتی است نه غیر عملیاتی

مدیرعامل شرکت مخابرات: مردم، خدمات مخابراتی باکیفیت و سهامداران، سود قابل قبول می‎خواهند/ وظیفه‎ی ما تأمین سود عملیاتی است نه غیر عملیاتی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: توسعه‎ی شبکه، تأمین امکانات مخابراتی چه در شهر چه در روستا و سودآوری و حفظ منافع سهامداران، هدف اصلی ما در شرکت مخابرات ایران است.

 

به گزارش سیتنا، مهندس ابراهیمی صدرآبادی که در نشست کاری مدیران مجموعه مخابرات ایران سخن می گفت، افزود: با رسالتی که از بدو تأسیس شرکت ترسیم شده باید همواره با توسعه شبکه مخابراتی در اقصی نقاط کشور امکانات مخابراتی ارایه دهیم و تعهدی که پس از زمان خصوصی سازی به سهامداران داریم با مدیریت و عملکرد خوب، سودآوری داشته باشیم.

 

ابراهیمی با تأکید بر پرهیز از بکارگیری سلیقه و نظرهای شخصی در مدیریت استان ها، گفت: شرکت های مجموعه مخابرات ایران باید با درایت مدیریتی، سیاست ها و برنامه های تنظیم شده در هلدینگ را به خوبی در استان های خود تعیین و پیاده کنند.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران وجود موانع در مسیر کاری را امری طبیعی در هر سازمان دانست و خاطرنشان کرد: دغدغه همه مسؤولان باید رفع سریع مشکلات و ارایه‎ی خدمت شایسته به مردم باشد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم، خدمات مخابراتی باکیفیت و سهامداران، سود قابل قبول می خواهند؛ تأکید کرد: از تمامی مدیران استان ها انتظار دارم با حرکت قوی تر ، اصولی تر و عملکردی پررونق تر کارها و برنامه ها را پیش ببرند.

 

مهندس ابراهیمی توسعه شرکت مخابرات ایران را حاصل کار و تلاش مدیران قبلی عنوان کرد و افزود: با تقدیر از فرد فرد آن عزیزان ، امیدوارم ما نیز در حوزه مسؤولیت خود وظیفه ای که بر عهده داریم به خوبی انجام دهیم.

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه وظیفه ما تأمین سود عملیاتی است نه غیر عملیاتی تأکید کرد: از آنجایی که به عنوان یک شرکت بزرگ مخابراتی و دارا بودن چندین شبکه و فعالیت مکلف هستیم فعالیت ارتباطی داشته باشیم لذا باید براساس این فعالیت ها، سودآوری داشته باشیم.

 

وی با تشریح هفت حوزه تمرکز کاری و استراتژیک شرکت مخابرات ایران، گفت: اولویت تمامی مدیران باید اجرای این هفت حوزه تمرکز باشد.

 

مهندس ابراهیمی در پایان با ابراز امیدواری در ورود به نسل 3 و بالاتر خاطرنشان کرد: قطعاً با ورود به شبکه های نسل 3 و بالاتر و ایجاد و گسترش شبکه WIFI بر بستر تلفن ثابت، آینده خوبی خواهیم داشت.

 

گفتنی است؛ این جلسه با عنوان نشست کاری مدیران مجموعه مخابرات ایران با حضور مصطفی سیدهاشمی ، رئیس محترم هیأت مدیره ، مهندس روح الهی عضو هیأت مدیره و مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و همچنین مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره‎ی شرکت های مخابرات استانی و مدیران شرکت ارتباطات سیار، ثابت و املاک، 27 مهر 93 برگزار شد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-19 11:01

افزودن دیدگاه جدید