کد مطلب: 

17290

سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند برگزار می شود

سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند از 29 مهر تا اول آبان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش سیتنا، در این دوره از مسابقات که در دریاچه پارک ارم برگزار می شود 35 تیم دانش جویی و 25 تیم دانش آموزی شرکت کرده‏ اند و در پایان به بهترین شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

از جمله اهداف این مسابقات می ‏توان به تقویت مهارت‏های فنی و مهندسی و خلاقیت دانشجویان و دانش آموزان، تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه، ایجاد بستری هدفمند برای خلاقیت و نوآوری دانشجویان و طرح ایده‌های نو، تمرین مهارت‌های تیمی (Team Work) در قالب تیم‌های دانشجویی، آشنایی عملی با اصول طراحی مهندسی، ترویج روحیه کارآفرینی و ایجاد پتانسیل‌های نوآورانه در دانشجویان، ایجاد انگیزه در صنعتگران جهت سرمایه گذاری در عرصه‌های تحقیقاتی و ایجاد شرایط لازم برای عملی نمودن تحقیقات کاربردی اشاره کرد.

این دوره از مسابقات توسط دانشگاه صنعتی شریف و انجمن صنایع دریایی و حمایت تعدادی از نهادها از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود و ورود عموم برای حضور در این مسابقات آزاد است.

 

سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند از سه شنبه 29 مهر تا 1 آبان 93 در محل دریاچه پارک ارم برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://asvc.merc.sharif.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-19 10:50

افزودن دیدگاه جدید