کد مطلب: 

17287

حذف 12 هزار کد بین شهری با اجرای طرح همکدسازی مخابرات

حذف 12 هزار کد بین شهری با اجرای طرح همکدسازی مخابرات

رئیس هیأت مدیره‎ی شرکت مخابرات ایران، با اشاره به اجرای موفق طرح همکدسازی در استان ها و حذف بیش از 12 هزار کد بین شهری، گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا، مصطفی سیدهاشمی در نشست کاری مدیران مجموعه مخابرات ایران، ضمن قدردانی از مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره‎ی چند استان و مقایسه عملکرد آنها در بازدهی و سودآوری شرکت، گفت: امیدوارم در نشست امروز نتایج مطلوبی حاصل شود به نحوی که با سرمایه گذاری های بزرگی که انجام داده‎ایم سوددهی مناسبی داشته باشیم و سبب رونق اقتصادی و حذف نگرانی‎ها شویم.

 

وی با بیان اینکه هر کاری که در آن سوددهی نباشد سرمایه گذاری محسوب نمی‎شود، افزود: ما یک شرکت تجاری هستیم که قانون تجارت و سود و زیان در آن حاکم است، پس انتظار ما از همه‎ی مدیران این است که خدمات با کیفیت بالا عرضه کنند و در معاملات باید صرف و صلاح مخابرات و مردم دیده شود.

 

وی با بررسی عملکرد سود و زیان 30 استان کشور در شش ماهه‎ی گذشته، خاطرنشان کرد: در اکثر استان‎ها عملکرد قابل قبولی داشته‎ایم و در بعضی از استان‎ها نیز به سوددهی مورد انتظار نرسیده‎ایم که با بررسی و اعزام بازرسان به تمامی استان‎ها در صدد استانداردسازی و رسیدن به نتایج مطلوب هستیم.

 

وی با اشاره به اجرای موفق طرح همکدسازی در استان ها و حذف بیش از 12 هزار کد بین شهری، گفت: طرح همکدسازی کار بسیار عظیمی بود که در سطح کشور با هماهنگی و بدون نقیصه اجرا شد به نحوی که هیچ گونه شکایتی از طرف مشترکان نداشته‎ایم.

 

سید هاشمی در پایان با تقدیر از عملکرد کارکنان و مدیران شرکت مخابرات ایران، گفت: عملکرد ما در شش ماهه‎ی سال جاری بیش از تعهد و پیش بینی بورس بوده است و انتظار می‎رود تا پایان سال بتوانیم به تحقق عملکردی بالای 100 درصد داشته باشیم.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-19 10:39

دیدگاه‌ها

تصویر mohsen
یعنی چی حذف کد بین شهری? اگه قبلا هر شهری فقط یک کد داشت الان بین 3تا10کد داره مثلا اگه قبلا کد یک شهر 0534بود الان کد این شهر به 3272و3273و3274و3275تغیر کرده که باید کد056استان رو هم به اینا اضافه کرد! مخابرات هیچ کاری را برای مردم انجام نمیده و معلوم نیس که چطور میخواد با تغییر کد درامدشو افزایش بده. شاید بعد از اجرای کامل بخواد که تعرفه هارو عوض کنه
ارسال شده توسط mohsen در 11 دى 48 - 04:03

افزودن دیدگاه جدید