کد مطلب: 

172833
نماینده ولی فقیه در استان مازندران به وزیر ارتباطات پیشنهاد داد:

انتخاب مازندارن به عنوان قطب توسعه گردشگری و کشاورزی مبتنی بر ICT

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیشنهاد داد: به منظور اشتغال زایی، مازندارن به عنوان قطب توسعه گردشگری و کشاورزی مبتنی بر ICT کشور انتخاب شود.
انتخاب مازندارن به عنوان قطب توسعه گردشگری و کشاورزی مبتنی بر ICT

به گزارش سیتنا، همزمان با ایام دهه فجر، وزیر ارتباطات در سفر به استان مازندران با نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و گفتگو کرد، که آیت الله طبرسی در این دیدار، پیشنهاد انتخاب مازندارن به عنوان قطب توسعه گردشگری و کشاورزی مبتنی بر ICT کشور را مطرح کرد.

امام جمعه ساری پیشرفت جامعه امروزی را وابسته به ICT دانست و گفت: در استان مازندران با جمعیتی بیش از 3 میلیون نفر، و وجود دو میلیون خط ثابت و 5 میلیون سیم کارت تلفن همراه ضریب نفوذ 160 درصدی را شاهدیم.

وی افزود: در بخش انتقال داده هم این استان با 2 میلیون و 800 هزار کاربر و ضریب نفوذ 93 درصدی بالاترین ضریب نفوذ در کشور را داراست و از این رو، نگاه وزارت ارتباطات در انجام طرح ها و پروژه ها به این استان جدی است.

وی با اشاره به میزان علاقه مردم به ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان، افزود: لزوم فرهنگ سازی و ارایه آموزش استفاده صحیح از این ابزار فناوری ضروری است و باید با برنامه های مختلف فضای مجازی را از ریزگردهای مخرب و تهدید کننده اخلاقیات و اعتقادات پاک کرد که در این زمینه می توان از دیگر نهادها همچون صدا و سیما بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ساری گفت: در مازندران دانشجویان زیادی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات مشغول به تحصیل هستند که موجب تحولات عمیق در آینده ICT استان خواهند شد و باید با جذب سرمایه گذار در حوزه فناوری اطلاعات برای این نیروها ایجاد اشتغال کرد.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-09 17:04

افزودن دیدگاه جدید