کد مطلب: 

172807
افزایش ارزش سهام توییتر در پی تغییر سیاست تبلیغاتی؛

انتشار تبلیغات کاربران توییتر در فلیپبرد و یاهو میسر شد

توییتر اعلام کرد از این پس تبلیغات کاربران خود را در فلیپبرد و یاهو منتشر خواهد کرد. در پی این خبر، قیمت سهام کمپانی توییتر از افزایش حدود ۶ درصدی برخوردار شد.
انتشار تبلیغات کاربران توییتر در فلیپبرد و یاهو میسر شد

به گزارش سرویس بین الملل سیتنا به نقل از تایم، کمپانی توییتر از آغاز همکاری خود با دو وب‌سایت دیگر برای گسترش تبلیغات توییت‌های کاربران خود در خارج از وب‌سایت توییتر خبر داد.

بر همین اساس آن‌دسته از دارندگان حساب کاربری در توییتر که می‌خواهند توییت‌های تبلیغاتی‌شان در کنار صفحات اپلیکیشن فیلپبرد یا در کنار اخبار و گزارش‌های یاهو منتشر شود با پرداخت مبلغ به کمپانی توییتر از این امکان بهره‌مند خواهند شد. عواید تبلیغات توییت‌ها از سوی توییتر با فلیپبرد و یاهو تقسیم خواهد شد.

فلیپبرد اپلیکیشنی است که به جمع‌آوری محتوا از شبکه‌های اجتماعی‌ و دسته‌بندی آن‌ها در قالب یک مجله کوچک می‌پردازد. استفاده از فلیپبرد مرور شبکه‌های اجتماعی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند. این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۰ برنامه‌ریزی شد. یاهو از ۱۹۹۵ مشغول کار است.

امیت رانادیو٬ مسئول بخش تبلیغات توییتر در وبلاگ رسمی کمپانی توییتر نوشت که برای هزاران کمپانی‌ای که پیش از این در توییتر به تبلیغ خود مشغول بودند حالا شانس جدیدی برای گسترش دسترسی‌شان به مخاطب بیش‌تر وجود دارد.

توییتر با اعلام خبر همکاری با فلیپبرد و یاهو نشان داد که مجبور نیست همواره به دنبال تبلیغات برای افزایش کاربران خود باشد بلکه می‌تواند راه‌های جایگزین خلاقانه برای افزایش درآمد داشته باشد.

وبسایت توییتر (twitter.com) از مارس ۲۰۰۶ آغاز به کار کرد. این سایت به کاربر امکان ایجاد شبکه‌ای از دوستان یا غریبه‌ها را می‌دهد که می‌تواند نوشته‌های کوتاه، عکس‌های خود یا لینک‌هایی را که برایش جالب است با آن‌ها به اشتراک بگذارد. هر توییت نمی‌تواند بیش از ۱۴۰ حرف باشد.

افزایش قیمت سهام در پی تصمیم تبلیغاتی توییتر

به گزارش تایم٬ توییتر از آغاز عرضه سهام در بازار در سال ۲۰۱۳ همواره با فشار سهام‌داران خود مواجه بوده که بی‌وقفه تقاضای بیش‌تر شدن کاربران توییتر را داشته‌اند.

پیش از این سهام‌داران توییتر به علت سقوط ۴۰ درصدی قیمت سهام از ۲۴/ ۶۷ دلار اعلام نگرانی کرده و به توییتر برای اقدام در جهت افزایش کاربر فشار وارد می‌کرده‌اند.

حال با اعلام خبر شروع همکاری توییتر با فلیپبرد و یاهو قیمت سهام توییتر در روز سه‌شنبه فورا از افزایش حدودا ۶ درصدی برخوردار شد.

قیمت سهام با افزایش ۵/ ۶ درصد در بعد از ظهر سه‌شنبه به ۹۰/ ۳۹ دلار رسید.

رویترز گزارش می‌دهد تصمیم اخیر توییتر باعث می‌شود که تبلیغات توییتر بتوانند به بیرون از دایره ۲۸۴ میلیون کاربری که ماهانه در توییتر فعالیت دارند راه یابد.

البته تعداد کاربران فعال توییتر در مقایسه با فیس‌بوک که ماهانه ۳/ ۱ میلیارد کاربر فعال دارد٬ رقم چندان بزرگی محسوب نمی‌شود.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-08 22:04

افزودن دیدگاه جدید