کد مطلب: 

172794

تولید و عرضه گوشی Cubot به بازار ایران برای پشتیبانی از نسل چهارم (+تصاویر)

شرکت اکسین مهر ارتباط ، گوشی های موبایل به نام تجاری Cubot را به زودی وارد بازار ایران می کند.
تولید و عرضه گوشی Cubot به بازار ایران برای پشتیبانی از نسل چهارم (+تصاویر)

به گزارش سیتنا، دکتر حمیدرضا صبوح اصغر، مدیرعامل اکسین مهر ارتباط، در خصوص این گوشی و هدف از ورود آن به بازار ایران، گفت: تمام خطوط تولید و دستگاه های مربوط و تکنولوژی شرکتShenzhen Cubot technology چین توسط شرکت اکسین مهر ارتباط خریداری شده تا گوشی هایی ایرانی ، دارای قدرت رقابت در بازار جهانی عرضه شوند.

وی با اشاره به اعتبار تکنولوژی خریداری شده، تاکید کرد: شرکت چینی از توان قابل توجهی در زمینه تحقیقات و سوق دادن این برند به فروشگاه های جهانی، یک پارچه سازی R&D ، تولید ، فروش و انبار و تدارکات لازم برخوردار است.

به گفته صبوح، خط تولید این برند، برای شروع  دارای 200 نیروی حرفه ای در بخش های نرم افزار، طراحی برد ، طراحی ظاهری ، رابط  کاربری و سخت افزار است.

او افزود: این شرکت در ارتباط نزدیک با فروشگاه های محلی بزرگ در کشورهای خارجی است و تخصص لازم در زمینه مدیریت انبار داری خارجی را دارد ضمن این که نفوذ این برند به تازگی در اروپا، آمریکای شمالی، روسیه و کشورهای خاورمیانه افزایش یافته است.

گوشی های این برند که قرار است طی چند روز آینده در 10 مدل وارد بازار ایران شود و در فاز اول 35 هزار دستگاه در فروشگاه های معتبر در سراسر کشور قابل عرضه به علاقه مندان موبایل هوشمند باشد، قادر به پوشش سیگنال هایی مانند GSM、CDMA、TD-SCDMA、WCDMA、LTE-4G است؛به عبارت دیگر این محصول قادر به تامین نیاز هر طیف از مشتریان است این مزیت در کنار کیفیت بالا ، تکنولوژی روز و قیمت های بسیار مناسب و تقریبا غیر قابل رقابت می تواند موفقیت این برند را در بازارهای ایران و جهان تضمین کند.

این گوشی دو سیم کارته است و بالاترین مدل آن به وزن 124 گرم با ضخامت 6.9 میلیمتر دارای صفحه نمایش 5 اینچ ، پردازنده 8 هسته ای ، دوربین اصلی 13 مگا پیکسل و دوربین دوم 8 مگاپیکسل ، دارای 2 گیگ رم و 16 گیگ رام می باشد که در مدل های مختلف از کمتر از 200 هزار تومان تا سقف یک میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

سیستم عامل این گوشی اندروید کیت کت بوده و باطری با ظرفیت 3300 میلی آمپر روی خود گوشی ست و جدا نمی شود و بدنه آن در آینده تمام فلزی خواهد بود. گوشی cubot در رنگ های مختلف (هر مدل از 2 تا 5 رنگ) عرضه خواهد شد.

این محصول دارای 12 ماه گارانتی تعمیر و یکماه گارانتی تعویض و شبکه فروشگاهی ویژه در مرکز هر استان کشور برای پشتیبانی است و بزودی فروشگاه اینترنتی شرکت نیز راه اندازی می شود. در آینده این محصول در ایران تولید می شود.

در همین حال، صبوح، خاطرنشان کرد: تمامی خط های تولید ، دستگاهای مربوط و‌ تکنولوژی لازم، تحت لیسانس این شرکت خریداری شده و امید می رود در ۳فاز شاهد تولید گوشی تلفن همراه ایرانی باشیم  این سه فاز عبارتند از مونتاژ و بسته بندی، تولید قطعات جانبی ، تولید مونتاژ و بسته بندی لوازم جانبی و در نهایت  تولید کامل این محصول.

به گفته صبوح ، تولید گوشی تلفن همراه کاملا ایرانی مستلزم حمایت مسولان و سرمایه گذاری بنگاهای اقتصادی و صرف  3 تا 5 سال زمان است.

صبوح هدف خود را تولید گوشی همراه ایرانی با قدرت رقابت جهانی توصیف کرد و از فعالان و عرضه کنندگان بازار موبایل خواست نیاز واقعی مصرف کنندگان در مورد یک گوشی همراه مناسب را شناسایی و به شرکت انتقال دهند تا امکان ساخت محصولی بی نقص و کاملا ایرانی و کاربردی فراهم آید.

وی در پایان گفت: امید است با حمایت مصرف کنندگان و مسولان بتوانیم این تکنولوژی را بومی کنیم و سهمی در بازار جهانی به دست آوریم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-07 14:49

دیدگاه‌ها

تصویر حمید
من خریدم اشتبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه کردم شما دیگه این اشتباه رو نکنید همشون مزخرف همشون خدماتش از خود گوشیش مزخرفتر مسولینشم که همه کلاه بردارن
ارسال شده توسط حمید در 12 آذر 94 - 08:25
تصویر رسول
آیا این گوشی نسل های قبلی را هم پشتیبانی می کند یا فقط 4g است؟
ارسال شده توسط رسول در 24 بهمن 93 - 11:45
تصویر mehran
بابا.جان.من.هر.چیزی.که.شما.درباره.این.گوشی.ذکر.کنید.در.اخر.باید.گفت. جنس.چینی...یعنی...جنس.بونجل.و.مافوق.اشغال.پس.بیخودی.پول.مردم .و.شرکت.که.تولید.میکند.را.هدر.ندهید/.
ارسال شده توسط mehran در 18 بهمن 93 - 19:20
تصویر صادق
خبر بسیار خوبیه.امیدوارم بگوشی با مشخصات بالا در بازار عرضه بشه.به شخصه حاضرم جهت حمایت تولیدات ایران عزیز از این گوشی تهیه کنم.لطفا مثل جی ال ایکس نباشه.ضمنا کی وارد بازار میشه؟
ارسال شده توسط صادق در 18 بهمن 93 - 15:10

افزودن دیدگاه جدید