کد مطلب: 

172792
مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا، خبر داد:

امکان خرید آنلاین بلیط سفرهای نوروزی ایران ایر با سامانه علی بابا

مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا، گفت: مسافران نوروزی ایران ایر می توانند بلیط های سفرهای هوایی نوروزی خود را از سامانه علی بابا خریداری کنند.
امکان خرید آنلاین بلیط سفرهای نوروزی ایران ایر با سامانه علی بابا

"مجید حسینی‌نژاد" مدیرعامل آژانس هواپیمایی و جهانگردی علی بابا (http://alibaba.ir)، در گفت و گو با خبرنگار سیتنا، اظهار داشت: هواپیمایی ایران ایر که هواپیمایی ملی محسوب می شود، از آذر ماه امسال برنامه فروش بلیط های نوروزی را مشخص نمود و علی بابا هم توانست با ارائه خدمات آنلاین، خرید بلیط های نوروزی از طریق سامانه alibaba.ir را ارائه دهد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی دقیق و مناسب هواپیمایی ایران ایر از اواخر پاییز امسال، امکان برنامه ریزی به موقع و دور از شلوغی و استرس را برای مسافران نوروزی پروازهای ایران ایر فراهم نمود.

حسینی نژاد افزود: همکاری علی بابا با هواپیمایی ایران ایر که به دنبال ارائه خدمات به موقع و منظم به مسافران می باشد باعث افتخار و نشان دهنده عزم جدی این خط هوایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران می باشد.

وی افزود: امکان برنامه ریزی و خرید به موقع بلیط های مسافرتی می تواند در هزینه های سفرهای نوروزی مسافران مفید فایده باشد و امکان برنامه ریزی مناسب مسافرت ها از پیش از سفر را برای مسافران فراهم کند.

وی در پایان افزود: مسافرانی که قصد سفرهای نوروزی با خطوط هوایی ایران ایر را دارند می توانند از هم اکنون از طریق سامانه علی بابا alibaba.ir بلیط های خود را خریداری کنند و آماده سفر باشند.

گفتنی است؛ وب‌سایت علی‌بابا (Alibaba.ir) اولین وب‌سایت خرید آنلاین بلیط پروازهای داخلی، با هدف دسترسی آسان و لحظه‌ای مسافران به شبکه‌ی رزرو پروازهای داخل کشور طراحی و راه‌اندازی شده است. مجموعه‌ی کامل پروازهای چارتر و سیستمی وب‌سایت، به مسافران امکان می‌دهد تا با یک جستجوی ساده، تمام پروازهای موجود در تاریخ مورد نظر خود را همراه با قیمت پرواز مشاهده، و از میان آن‌ها پرواز دل‌خواه خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-07 13:03

افزودن دیدگاه جدید