کد مطلب: 

172789

اعلام عناوین کارگاه های همایش ملی چالش های مدیریت فناوری اطلاعات

ستاد برگزاری همایش، عناوین و شرایط ثبت نام کارگاه های روز همایش را اعلام کرد.

به گزارش سیتنا، ستاد برگزاری همایش پس از تشکیل جلسات نهایی با مرکز آموزش مدیریت دولتی،  شرایط ثبت نام در کارگاه های همایش  را طبق جدول زیر اعلام کردند. این کارگاه ­ها در 3 بخش 90 دقیقه­ ای به صورت موازی و با صدور مدارک معتبر از سوی مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار خواهند گردید که دارای اعتبار ارتقاء شغلی و استخدامی هستند.

لازم به ذکر است سازمان مدیریت دولتی با هدف ارتقاء تخصص ها و مهارت های مدیران و کارکنان دولت در زمینه های مدیریت دولتی و علوم وابسته به آن در سطح ملی و بین المللی و همچنین فراهم آوردن بسترهای ملی و بین المللی برای برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی در حوزه های مدیریت و علوم اداری برای کارکنان دولت در تیرماه 1348 وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی سابق کشور تشکیل و فعالیت های خود را در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی تعریف شده، شروع نمود.

هزینه حضور در این کارگاه­ ها برای پژوهشگرانی که ارسال مقاله داشته­­ و ثبت نام خود را نهایی نموده ­اند رایگان بوده و کارکنان موسسات و شرکت­ های دولتی و غیر دولتی در صورت داشتن معرفی­نامه از جانب شرکت مربوطه می توانند از تخفیف 10 درصدی هزینه کارگاه ها بهرمند شوند. هزینه شرکت در کارگاه­ها مبلغ 1900000 ریال می­باشد که افراد در صورت ثبت نام می­توانند در تمامی برنامه ­های همایش شرکت داشته و علاوه بر گواهی کارگاه­ ها، گواهی حضور و هدایای همایش را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است پژوهشگران جهت درج نام خود در هر کارگاه باید به سامانه کاربری خود مراجعه کرده و در بخش کارگاه گزینه مورد نظر را انتخاب نمایند.

علاقه ­مندان به حضور در کارگاه­ ها به صورت جداگانه ابتدا نام خود را در سامانه ثبت نموده و سپس از داخل سامانه و بخش کارگاه ­ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند تا نام آنها جهت صدور گواهی به ثبت شود.

عنوان و شرح کارگاه سوم به زودی اعلام خواهد گردید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-07 10:45

افزودن دیدگاه جدید