کد مطلب: 

172765

وعده راه اندازی دولت همراه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که به مناسبت ایام دهه مبارک فجر به استان کرمان سفر کرده است در جلسه شورای اداری و ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان در فرمانداری این شهرستان شرکت کرده و از نزدیک با مدیران و مسئولین و فعالان و نخبگان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وعده راه اندازی دولت همراه

به گزارش سیتنا، در ابتدای این جلسه معاون برنامه ریزی  استاندار استان کرمان، امام جمعه رفسنجان و فرماندار این شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخته و بخشی از مسایل و مشکلات حوزه های مختلف از جمله حوزه ict استان و شهرستان را بیان نمودند.

در این جلسه تعدادی از فعالان و نوآوران و تولید کنندگان حوزه ict به بیان دیدگاههای خود پرداخته و گزارشی از روند فعالیت خود ارایه دادند.

در ادامه جلسه دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه ضمن تبریک ایام دهه فجر و گزامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب گفت: انشاالله بتوانیم از میراث گرانبهای امام عزیز صیانت کنیم.

وی با اشاره به روحیه برادری و صمیمی بین مسئولین این استان و شهرستان گفت: نام رفسنجان با نام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عجین شده است  و ایشان زحمات زیادی برای این انقلاب و نظام کشیدند.

واعظی گفت: باید به شهرستان رفسنجان به دلیل شرایط خاص اقتصادی و سیاسی که دارد توجه ویژه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارزیابی مثبت از طرح ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان گفت: در این طرح فقط یک بخش در آبادانی و توسعه منطقه نقش ندارد بلکه همه بخش های مختلف در توسعه منطقه تاثیر گذار هستند.

واعظی با توجه به کاربردی بودن طرحهای ارایه شده در این جلسه توسط فعالان حوزه تولید و توسعه و از جمله طرح تولید فیبر نوری بومی گفت: به نظر می رسد با عزمی که در سخنان این فعالان دیده می شود قطعاٌ پروژه های تعریف شده به سرانجام خوب خواهد رسید و امید به صادرات این محصولات نیز وجود دارد.

وی افزود: وزارت ارتباطات نیز سعی می کند با به کارگیری محصولات بومی در حمایت و موفقیت این پروژه موثر باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موضوع دولت الکترونیک و لزوم تحقق آن در تمام کشور گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید و شخص دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی پیگیر تحقق این مهم هستند و هم دولت و هم مجلس حمایت کامل خود را برای تحقق آن اعلام نمودند.

وی افزود: ما به فکر ایجاد دولت همراه در کنار دولت الکترونیک هستیم که مردم عزیز کشورمان همه کارها را با موبایل در هر نقطه ای که هستند خود انجام دهند.

واعظی با اشاره به موضوع پهنای باند در کشور و  تحقق وعده های گسترش پهنای باند گفت: تا جایی که مردم و ادارات پهنای باند در هر جای کشور و به خصوص در استان کرمان نیاز داشته باشند حاضریم ارایه دهیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به سیاست دولت در توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گفت: در حال حاضر هیچ روستای بالای 20 خانوار فاقد شبکه ارتباطی نیست و امیدواریم در سال آینده تمامی روستاها صاحب اینترنت پرسرعت و تلفن شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-06 13:06

افزودن دیدگاه جدید