کد مطلب: 

172761

ارائه خدمات نسل سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه در کرمان

همزمان بادهه فجر،با حضور دکتر واعظی پروژه های بخش ICT استان کرمان با اعتباری بالغ بر 840 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
ارائه خدمات نسل سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه در کرمان

به گزارش سیتنا، مسعود الهامی مدیرکل  ICT استان کرمان با بیان این مطلب افزود: افتتاح ساختمان های اداری پست در شهرستان های رفسنجان و بم، توسعه پهنای باند دیتا، کانال های انتقال و توسعه شبکه فیبر نوری به میزان تقریبی 424 کیلومترازجمله این افتتاح هاست،

وی به تاسیس و توسعه مراکز تلفن، شبکه کابل، پورت های پرسرعت ADSL به عنوان  پروژه های تکمیل شده دراستان کرمان  اشاره کردوگفت: با افتتاح پروژه های اپراتور دوم ارائه خدمات نسل سوم و چهارم شبکه های تلفن همراه توسط ایرانسل در شهرهای کرمان، جیرفت، زرند و شهربابک ، دسترسی به اینترنت همراه، آسان می شود.

الهامی ارائه سرویس های ارتباطی به روستا ها و مناطق محروم را از دیگر اهداف وزارت ارتباطات در استانها عنوان کرد وافزود: تعداد کل روستاهای استان  5273روستا است که از این تعداد 2935 دارای تلفن خانگی و 3487دارای ارتباط هستند.

مدیرکل ICT استان کرمان تعداد دفاتر ICT روستایی فعال در استان  کرمان را 405 دفتراعلام کردوافزود: از ابتدای سال 93 تاکنون 29 ایستگاه BTS جهت تامین تلفن خانگی روستاهای بالای 20 خانوار و 5 ایستگاه ماهواره ای برای تامین ارتباط عمومی روستاهای زیر 20 خانوار راه اندازی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان ، کاربران اینترنت استان را 758191 نفرعنوان کرد و ادامه داد:ضریب نفوذ کاربران اینترنت در استان 24.68 درصد است.

الهامی برتوجه به نخبگان استانی درحوزه ict و ایجاد اشتغال تاکید کردوافزود: در ادامه سفر دکترواعظی به استان کرمان،  مراسم هم اندیشی  با نخبگان و فعالان حوزه ICT  استانی برگزارخواهدشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-06 10:32

افزودن دیدگاه جدید