کد مطلب: 

172723

اینترنت برج میلاد تحت کنترل است

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت برج میلاد تهران گفت: وضعیت اینترنت در برج میلاد کنترل شده است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
اینترنت برج میلاد تحت کنترل است

به گزارش سیتنا، هادی احدی درباره وضعیت اینترنت در مقر اصلی جشنواره گفت: حدود ۱۰۰ مگابیت پهنای باند در برج میلاد توزیع شده که در دو بخش LAN با حدود ۳۰ لپ تاپ و بخشی هم به صورت وای فای توزیع می شود.

وی افزود: برای هر سیستم لپ تاپ که از طریق شبکه کابلی به اینترنت متصل می شود ۵ مگابیت پهنای باند و برای هر دستگاه موبایل که به صورت بیسیم به اینترنت متصل شود ۲ مگابیت پهنای باند در نظر گرفته شده است.

احدی با اشاره به اینکه سرعت اینترنت در مرکز همایش ها به قدری است که حجم دانلود هر دستگاه متصل به اینترنت حدود ۶ گیگ بایت در ساعت رسیده است اظهار کرد: هیچ اختلالی طی روزهای گذشته در اینترنت با سیم به خصوص در لپ تاپ هایی که از سوی جشنواره در برج میلاد قرار گرفته وجود نداشته و تنها شب گذشته حدود ۴ دقیقه جهت تنظیمات، شبکه بیسم قطع شد.

وی خاطر نشان کرد: ۴ نفر از همکاران ما تا ساعت ۳ بامداد در نقاط مختلف برج فعال هستند تا به هرگونه مشکل احتمالی در دسترسی خبرنگاران گرامی به اینترنت رسیدگی کنند.

مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت برج میلاد تهران تاکید کرد: سقف پهنای مصرف کل مجموعه از ۷۰ درصد پهنای پیش بینی شده تجاوز نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-03 20:53

افزودن دیدگاه جدید