کد مطلب: 

172704

فراخوان ثبت نام در دومین دوره جایزه چالش نوآورانه

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با همکاری انجمن تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع)، دومین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه را در اسفندماه 1393 برگزار می‌ کند.
فراخوان ثبت نام در دومین دوره جایزه چالش نوآورانه

به گزارش سیتنا ، پس از برگزاری موفق اولین دوره جایزه‌ چالش نوآورانه در شهریورماه 1393، سازمان نصر تهران با همکاری اجمع، دومین دوره‌ این جایزه را با هدف حمایت و تشویق جوان‌های ایرانی خلاق(جهت راه‌انداری کسب‌و‌کارهای شخصی) برگزار می کند. در این دوره نیز از جوانان کارآفرین زیر سی سال و دارای طرح‌های خلاقانه با قابلیت پیاده‌سازی در مدت‌زمان یک ماه  نیز همچون دوره اول جایزه چالش نوآورانه، حمایت‌های مالی و معنوی به‌عمل می آید.

در دومین جایزه چالش نوآورانه ، شورای راهبری و کمیته‌ علمی ،از طرح های دارای منافع اجتماعی، منافع زیست‌محیطی و با قابلیت حل مشکلات واقعی استقبال می کند. از این رو، سازمان نصر تهران از کلیه فعالان و جوانان دارای ایده‌ها و طرح‌های خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌های مختلف حول محورهای اعلام‌شده و مبتنی بر ICT، برای شرکت در این برنامه دعوت می کند.

علاقمندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 26بهمن 1393با مراجعه به وب‌سایت www.chalesh.tehrannsr.org و پس از ثبت نام در سامانه‌ کاربری،  طرح های پیشنهادی خود را به منظور حضور در این رقابت ارسال کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-02-02 15:22

افزودن دیدگاه جدید