کد مطلب: 

172667

تخفیف 50 درصدی برای دریافت ترافیک اینترنت در سرزمین شاتل

ترافیک اینترنت مصرفی کاربران اینترنت پرسرعت شاتل روی پورتال محتوایی سرزمین شاتل در 10 شهر ایران به مدت دو هفته با تخفیف 50 درصدی محاسبه می‌شود.
تخفیف 50 درصدی برای دریافت ترافیک اینترنت در سرزمین شاتل

به گزارش سیتنا، روابط عمومی شاتل، اعلام کرد: تمامی کاربران اینترنت پرسرعت شاتل در شهرهای تهران، کرج، شیراز، تبریز، قم، رشت، اصفهان، کرمان، مشهد و اهواز می‌توانند از خدمات محتوایی عرضه شده روی پورتال محتوایی شاتل‌لند به صورت نیم‌بها بهره‌مند شوند.

پیشنهاد تشویقی دو هفته‌ای ترافیک نیم‌بها روی پورتال محتوایی سرزمین شاتل از 12 تا 26 بهمن ماه 93 به تمامی کاربران اینترنت پرسرعت شاتل در 10 شهر کشور با 150 گیگ فضای رایگان آپلود فایل ارایه می‌شود.

درحال حاضر امکان 150 گیگ فضای رایگان آپلود فایل در آپلودسنتر این سایت بدون مصرف ترافیک و امکان مدیریت فایل‌های بارگذاری شده و دریافت جدیدترین بازی‌های آنلاین و آفلاین شامل بازی‌های گروهی آنلاین شامل بازی‌های پلتفرم‌هایXbox ، PS، ویندوز و مک بازی‌های فلش و سایر کنسول‌ها روی گیم‌سنتر فراهم شده است.

در بخش اخبار شاتل‌لند نیز کاربران می‌توانند جدیدترین و گزیده تمام اخبار منتشر شده در معتبرترین خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری را دریافت کنند و روی دانلود سنتر آن نیز امکان دانلود جدیدترین نرم‌افزارها، بازی‌ها، فیلم‌های مستند، آموزش‌های طبقه‌بندی شده زبان و محتوای مناسب آموزشی در حوزه نرم‌افزارها محیا شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-31 21:53

افزودن دیدگاه جدید