کد مطلب: 

172663

فروش ویژه‌ی سیم‌کارت‌های رایتل همزمان با جشنواره‌ی فیلم فجر

رایتل به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و با توجه به رویکرد حمایتگری از فرهنگ و هنر، طرح ویژه‌ای را برای هنردوستان علاقمند به جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته است.
فروش ویژه‌ی سیم‌کارت‌های رایتل همزمان با جشنواره‌ی فیلم فجر

به گزارش سیتنا، جزییات طرح ارایه شده به شرح زیر می‌باشد:

شما هنردوست محترم می‌توانید با استفاده از« کد رایتل» (شناسه هدیه) درج شده بر روی بلیط فیلم‌های جشنواره فجر، از تخفیف ویژه برای خرید سیم‌کارت‌های رایتل بهره‌مند شوید.

در این طرح، محصولات زیر با تخفیف‌های پلکانی ارایه می‌شوند؛ بدین معنی که با توجه به زمان خرید، درصد بهره‌مندی از تخفیف متفاوت خواهد بود و متقاضیانی که زودتر به خرید سیم‌کارت اقدام نمایند، تخفیف بیشتری دریافت می نمایند.

* قیمت‌های فوق بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و با در نظر گرفتن حداکثر تخفیف (50%) ذکر شده اند؛ درصورت بهره‌مندی از سایر سطوح تخفیف، قیمت قابل پرداخت متفاوت خواهد بود.

**جزییات بسته 3 ماهه اینترنت به شرح زیر می‌باشد:

ساعات افت مصرف 2 تا 8 بامداد است.

نحوه ثبت نام

  • مراجعه به صفحه وب‌سایت رایتل،ثبت‌نام ویژه هنردوستان جشنواره فیلم فجر93 و وارد نمودن کد رایتل (شناسه هدیه)و طی نمودن فرایند خرید.
  • مراجعه حضوری به فروشگاه‌های رایتل

مدارک مورد نیاز به شرح زیر می‌باشد:

  • اصل کارت ملی/ شناسنامه جدید عکس دار
  • کپی کارت ملی/ شناسنامه جدید عکس دار
  • بلیط جشنواره حاوی شناسه هدیه

ثبت نام و خرید

توجه

  • سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری شامل هدایای آغازین می‌باشند که امکان بهره‌مندی از خدمات شبکه نسل سوم رایتل را به مدت 30 روز به‌صورت رایگان برای شما فراهم می‌سازد.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه طرح‌های رایتل مراجعه فرمایید.
  • تمامی سیم‌کارت‌‌های ارایه شده مشمول طرح دریافت سیم‌کارت هدیه می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه طرح سیم‌کارت هدیه مراجعه فرمایید.
  • استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین سیم‌کارت‌های رایتل (شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل سوم رایتل (3G) امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم/2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
  • دریافت سرعت‌های بالاتر از 128 کیلوبیت بر ثانیه، تابع ضوابط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه شرایط دریافت اینترنت پرسرعت مراجعه فرمایید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-31 20:56

دیدگاه‌ها

تصویر ارمان پربار
من الان دو ساله که سیم کارت رایتل دارم میخواهم که سیم کارت دایم بخرم چرا همیشه تبعیض قائل میشود شهرستانى بیچاره که بلیطیان جشنواره در اختیار ندارد باید چیکار بکند چرا همیشه همه إمکانات فقط براى تهران وتهرانى است والا این درست نیست
ارسال شده توسط ارمان پربار در 12 بهمن 93 - 19:16

افزودن دیدگاه جدید