کد مطلب: 

172660
رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی عنوان کرد؛

لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: برای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان نیازمند تشکیل کارگروهی مشترک بین معاونت علمی و سازمان توسعه هستیم.
لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان

به گزارش سیتنا، دکتر امید توکلی، رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، درباره ضرورت تشکیل کارگروه صادرات محصولات دانش بنیان، بیان کرد: باید مذاکراتی با سازمان توسعه تجارت داشته باشیم تا کارگروهی برای صادرات محصولات دانش بنیان تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه صادرات محصولات دانش بنیان بسیار مهم است و باید برای توسعه این نوع محصولات تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم، ادامه داد: برای رفع موانع و تسریع در امر توسعه محصولات دانش بنیان جلسات متعددی در داخل معاونت، در کمیسیون تخصصی محصولات دانش بنیان و در کارگروه توسعه تجارت داشته ایم.

وی همچنین عنوان کرد: برای صادرات محصولات دانش بنیان باید یک عزم ملی شکل بگیرد و در معاونت نیز باید از تمام ظرفیت و توان ستادها و زیر مجموعه های آنها در همین جهت استفاده کنیم.

رئیس مرکز فناوری های راهبردی معاونت علمی با اظهار امیدواری از تشکیل این کارگروه، گفت: امیدوار هستیم کارگروهی تشکیل شود بین معاونت و سازمان توسعه تجارت که در قالب آن بتوانیم بخش هایی که مربوط به صادرات محصولات دانش بنیان است را شکل دهیم و تمام خدمات مورد تیاز این بخش را در قالب همین کارگروه انجام دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: در خصوص ضرورت تشکیل این کارگروه با سازمان توسعه تجارت و دفتر کسب و کار بین المللی معاونت مذاکراتی داشته ایم ولی هنوز نهایی نشده است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-31 13:45

افزودن دیدگاه جدید