کد مطلب: 

172659

راه اندازی دیتاسنتر استان بوشهر تا پایان امسال

دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در آستانه دهه مبارک فجر به استان بوشهر سفر کرده است در جلسه فعالان حوزه ICT این استان شرکت کرد.
راه اندازی دیتاسنتر استان بوشهر تا پایان امسال

به گزارش سیتنا، در این جلسه واعظی با ابراز خرسندی از حضور در جمع نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه ICT استان بوشهر، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است هر میزان از فعالیت‌ها که در استانها قابل انجام است نباید به تهران منتقل شود.

وزیر ارتباطات افزود: برای ما ایجاد اشتغال در استانها نسبت به تهران اولویت دارد و به همین منظور از فعالان این حوزه و شرکتهای دانش بنیان در همه استانهای کشور حمایت می کنیم.

وی با اشاره به انواع حمایتهای وزارت ارتباطات از این فعالان، گفت: البته حمایتها باید هدفمند و در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید باشد.

واعظی در ادامه ضمن تشکر از حمایتهای و فعالیتهای استانداری بوشهر در حوزه ICT گفت: با توجه به علاقه استاندار محترم بوشهر به حوزه ICT  فرصت مناسبی برای فعالان و نخبگان این حوزه برای فعالیتهای بیشتر در استان فراهم شده است.

وزیر ارتباطات ضمن مطرح نمودن یک پیشنهاد راهبردی برای حل مسایل فعالان حوزه ICT استان، گفت: شورایی متشکل از فعالان و استانداری و در صورت لزوم نماینده وزارت ارتباطات در استان تشکیل گردد تا مسایل و مشکلات پیش روی فعالین این حوزه شناسایی و مرتفع گردد.

واعظی در پایات با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی دیتاسنتر استان گفت: انشاالله تا پایان سال دیتا سنتر استان راه اندازی می شود.

وی افزود: هدف ما از راه اندازی این دیتاسنتر درآمدزایی نیست بلکه بیشتر به منظور حمایت از فعالیت ها و فراهم کردن زیرساختها برای فعالین حوزه ICT استان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-31 00:20

افزودن دیدگاه جدید