کد مطلب: 

172651

واکنش شبکه های اجتماعی به نامه رحیمی به احمدی نژاد

پس از انتشار نامه رحیمی به احمدی نژاد و حرف های افشاگرانه او انتظار می رفت که شبکه های اجتماعی زودتر از تمام خبرگزاری ها و روزنامه ها دست به تحلیل و پخش این خبر کنند که این اتفاق هم افتاد.
واکنش شبکه های اجتماعی به نامه رحیمی به احمدی نژاد

به گزارش سیتنا، روزنامه اعتماد با این مقدمه نوشت: با جست وجوی هشتگ رحیمی در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید به نظرات مردم دسترسی پیدا کنید و آنها را بخوانید. در ابتدای زمان انتشار این نامه خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی تصور می کردند که این خبر در حد یک شایعه است و به همین خاطر روی تایم لاین ها از سایر کاربران به دنبال منبع بودند اما در ادامه وقتی نامه را کامل خواندند بار دیگر موج شبکه های اجتماعی درباره احمدی نژاد و کارهای او در هشت سال ریاست جمهوری اش در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی بازنشر شد.

 بسیاری از کاربران رحیمی را کسی می دانند که تاوان دوستی با رییس جمهور سابق را می دهد و عده ای دیگر می گویند احمدی نژاد باید به حرف هایی که آن زمان درباره رحیمی زده است، وفادار باشد. این در حالی است که در شبکه های اجتماعی گروه سومی هم به وجود آمد و این گروه با منتشر کردن هزینه ها و قیمت زندگی در دولت نهم و دهم به طور کلی شروع به انتقاد از احمدی نژاد و رحیمی کردند. اینکه قیمت نان و بنزین و دلار و... سال ٨۴ چقدر بوده و سال ٩٢ چقدر شده است یکی از بیشترین بحث هایی است که در شبکه های اجتماعی با هشتگ احمدی نژاد و رحیمی گذاشته شده است. خیلی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشته اند که امیدواریم تمام کسانی که این گونه حق مردم را خورده اند، محاکمه شوند.

حتی برخی خطاب به احمدی نژاد نوشته اند که نامه رحیمی را جواب بده تا مردم متوجه شوند که در زمان دولت شما چه اتفاقاتی افتاده است. بیشترین بحثی که میان کاربران رد و بدل می شد فساد های اقتصادی در دولت گذشته بود که مردم با وجود مشکلات و تورم بالابه سختی زندگی می کردند و عده ای در کمال آرامش بودند. هشتگ مربوط به این اتفاق به نام خود رحیمی است که مردم همچنان درباره او و احمدی نژاد در حال نوشتن هستند. اما کاربران شبکه های اجتماعی به رحیمی گفته اند که نام نماینده هایی که هرکدام نزدیک به ٧٠ میلیون تومان برای انتخابات پول گرفته اند را منتشر کن تا مردم بیشتر با این افراد آشنا شوند. تعداد زیاد این نمایندگان به شدت مورد تعجب مردم در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. کاربران در شبکه های اجتماعی به بخش های خاصی از این نامه مثل «سروش آسمانی»، «لجبازی» و «دوست و دشمن» در پست های خود اشاره می کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-30 18:32

دیدگاه‌ها

تصویر ریزبین
کدام ویژگی احمدی نژاد بارجال مذهبی وسیاسی کشور تطابق داشت که او با شعار مبارزه با فسادوبرقراری عدالت به میدان امد وبا حمایت حامیان پشت پرده اش بر مردم تحمیل شد0تا8سال با ندانم کاری و قانون گریزی و نافرمانی و شعار گرایی در عرصه داخلی و خارجی چالشهای جدی برای مردم وانقلاب ایجاد کند وتحریم و اختلاس وفساد و بداخلاقی را گسترش و به حد نهایت خود برساند 0
ارسال شده توسط ریزبین در 12 بهمن 93 - 20:19
تصویر مجید
دزدی رشوه رفاقت بر نمیداره
ارسال شده توسط مجید در 11 بهمن 93 - 16:46
تصویر مرتضی
سلام، با تمام احترامی که برای شخص آقای رحیمی قایل هستم و امیدوارم هرچه زودتر دست های شیطانی پشت پرده کسانی که این دسیسه را طرح ریزی کردند رو شود اما از این نامه چند نکته استنباط میشود:‏‏ ‏1؛ به نظر میرسد قصد آقای رحیمی این است که دکتر را هم به هم راه خودشان قرق کن،ند یا حداقل بخشی از اتهامات وارده را متوجه ایشان(دکتر احمدی نژاد) نمایند2، آنجایی که آقای رحیمی اشاره دارد که اطلاعی از عزل های برخی از همکاران نداشته و هنوز هم علت برکناری انها را نمیداند و انگار علت تمام اتفاقات پیرامون خود را برکناران و دشمنان دکتر احمدی نژاد میداند که جهت عقده کشایی از دکتر این اتهامات را به خود او و اطرافیانش میزنند،زورشان که به دکتر نرسید حداقل عقده خو د را سر اطرافیانش خالی کنند،وهمچنین اشاره ایشان به مساله یکشنبه سیاه و این که در ان ماجرا هم با دکتر مخالف بوده اند، انگار میخواهند به مخالفان دکتر که متاسفانه امروز دارای مسئولیت های مهمی از جمله رییس دادگستری و قوه قضاییه ،مجلس شورا ، معاون قوه قضاییه، مجمع تشخیص مصلحت و .....این پیام را برسانند که با دکتر مخالف بوده اند و با این کار به نوعی اعلام برائت از دکتر را نماییند تا شاید صاحبان قدرت دست از سر ایشان(اقای رحیمی) بردارند؛ و با این رفتار مدعی رفاقت هم هستند!!!!!!3، با اشاره با آسمان کذایی انگار قصد دامن زدن به شایعات پیرامون دکتر و تایید انها را دارند4، با توضیحاتی پیرامون ثبت نام در انتخابات اخیر قصد توجیه خیانت خود به دکتر احمدی نژاد و کوچک شمردن این اشتباه بزرگ و جلب حمایت دکتر احمدی نژاد را دارند،،6، و نهایتا با برخی تهدیدات غیر مستقیم قصد شکستن سکوت دکتر احمدی نژاد و وارد کرن ایشان به صحنه را دارند۰ در نهایت باید بگویم آقای رحیمی ای مدعی رفاقت با آرزوی حل مشکل شما و صبر و سلامتی برای خانواده محترمتان بدانید که دکتر احمدی نژاد بعد از خدا از حمایت مردمی برخوردارند که ایشان را از دست به دامن شدن مسئولین بینیاز ساخته اند، و مجموعا این نامه اصلا بویی از دوستی با دکتر احمد نژاد ندارد و سراسردر جهت دشمنی و تخریب ایشان است: مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ماوالسلام
ارسال شده توسط مرتضی در 11 بهمن 93 - 05:05

افزودن دیدگاه جدید