کد مطلب: 

172647
استقبال از جشنواره‎ با سرویس‌های «رای فجر» و «کد رایتل»؛

از تخفیف‌های ویژه‎‌ی رایتل در جشنواره‎ی فیلم فجر بهره‌مند شوید

شرکت ارتباطی رایتل که در جشنواره سی و سوم فیلم فجر مشارکت دارد، با ارائه تخفیف ها و طرح های ویژه ای از جمله سرویس «رای فجر» و «کد رایتل» به استقبال جشنواره رفته و برای مشترکین این شرکت تخفیف هایی را در نظر گرفته است.
از تخفیف‌های ویژه‎‌ی رایتل در جشنواره‎ی فیلم فجر بهره‌مند شوید

به گزارش سیتنا به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، مهندس مجید صدری مدیر عامل شرکت رایتل درباره همکاری این شرکت با وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: شرکت رایتل به دلیل اینکه پیشگام نسل ارتباطات هوشمند است و نسل سوم ارتباطات هوشمند را ارائه داده، بیشترین تمرکز خود را بر روی ارائه سرویس های ارزش افزوده گذاشته است و امروزه بیشترین مشترکین در حوزه دیتا را دارد به همین دلیل بر آن شدیم تا این تکنولوژی را در خدمت فرهنگ و هنر دینی خودمان و بزرگترین رویداد فرهنگی کشور درآوریم.

وی ادامه داد: از ۱۵ ماه گذشته یکی از دغدغه های ما برداشتن قدم هایی در حوزه فرهنگ دینی کشور بوده است و سعی داشتیم در رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری کشور، مشارکت داشته باشیم، مانند نمایشگاه کتاب امسال که به طور جدی در آن حضور داشتیم و حالا هم در جشنواره فیلم فجر در خدمت هنرمندان و مردم هستیم.

صدری با بیان اینکه درصدد هستیم تا سرویس های ارزش افزوده و مطالبی که رویکرد اصلی ماست را به سمع و نظر مردم برسانیم، گفت: با توجه به اینکه جشنواره فیلم فجر سالی یک بار برگزار می شود و مخاطب خاص خودش را دارد، سعی کردیم نگاه ویژه ای به این جشنواره داشته باشیم.

مدیرعامل رایتل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشترکین ما بیشتر از کسانی هستند که از دیتا استفاده می کنند سعی کردیم روی کیفیت این سرویس بیشتر وقت بگذاریم. همچنین توانستیم ۱۲۸ شهر تحت پوشش رایتل را به ۲۲۸ شهر افزایش دهیم. در حوزه مشترکین هم در شهریور سال گذشته یک میلیون سیم کارت توزیع شده بود، امروز در حدود ۵ میلیون سیم کارت میان مردم توزیع شده است و رشد ۲۴۰ درصدی در این زمینه داشته ایم.

صدری ادامه داد: در حوزه مشترکین فعال شهریور سال گذشته ۳۵۰ هزار مشترک فعال داشتیم که امروز به ۳ میلیون مشترک فعال رسیده است. رشد ۸۴۳ درصدی داشته ایم که در نوع خودش قابل توجه است. همچنین در حوزه درآمد نسبت به شهریور سال گذشته ۷ برابر بیشتر شده است. با اینکه ما پایین ترین تعرفه ها در میان اپراتورهای مختلف داریم امیدواریم با ارائه سرویس های بهتر و با کیفیت تر قدردان مردم باشیم.

وی درباره سرویس «رای فجر» نیز توضیح داد: «رای فجر» از سرویس های ویژه ای است که رایتل برای مشترکین سیم کارت در نظر گرفته و با استفاده از آن می توان به آنونس فیلم ها، مصاحبه ها و برنامه های جشنواره سی و سوم فیلم فجر دسترسی داشت.

صدری ادامه داد: در سامانه «رای فجر» رویدادهای مختلف از ۱۰ روز قبل جشنواره سی و سوم را جمع آوری کرده ایم که تا امروز هم استقبال خوبی از آن ها صورت گرفته است. مخاطبین می‌توانند به سایت اینترنتی fajr۳۳.rightel.ir مراجعه نمایند و از آخرین اخبار و رویدادهایی که مربوط به جشنواره است به صورت آنلاین اطلاع پیدا کنند.

وی درباره کارکرد این سامانه توضیح داد: اگر در یکی از سینما ها مصاحبه ای انجام شود یا آنونسی از فیلمی پخش شود، از طریق این سامانه در اختیار مردم قرار می گیرد. این سامانه در تمام کشور قابل دسترسی است و همه می توانند به این اطلاعات و تصاویر و فیلم ها دسترسی پیدا کنند.

مدیرعامل رایتل با اشاره به ارزان بودن استفاده از این سامانه گفت: اگر فردی یک ساعت به طور مستمر از این سامانه استفاده کند، تنها مبلغ ۹۰۰ تومان از حساب آن ها برداشته می شود که این هزینه بسیار کم است. نکته دیگری که در این میان حائز اهمیت است اینکه فیلم ها و اخبار جشنواره در اسرع وقت در سامانه قرار می گیرند و به همین دلیل ما در سالن های اصلی افرادی را برای ضبط برنامه ها قرار داده ایم.

صدری با بیان اینکه «کد رایتل» از دیگر سرویس های رایتل برای مشترکین این شرکت است، افزود:  رایتل به جز اینکه به دنبال انجام دادن کار فرهنگی است، بنگاه اقتصادی هم محسوب می شود و باید به فکر درآمد هم باشند.

وی ادامه داد: «کد رایتل» کدی است که روی بلیت های جشنواره امسال چاپ کرده ایم تا کسانی که این بلیت ها را تهیه کرده اند و به تماشای فیلم ها نشسته اند، به سایت رایتل مراجع کنند و با استفاده از این کد از تخفیف های ویژه و قابل توجه از خدمات متنوع رایتل استفاده کنند.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-30 03:35

افزودن دیدگاه جدید