کد مطلب: 

172629

پخش شایعه قتل گلشیفته فراهانی در فضای مجازی!

باز هم شایعه عجیب دیگری در یکی از سایتهای خبری ایران منتشر شد،مبنی بر اینکه گلشیفته فراهانی به قتل رسیده است!
پخش شایعه قتل گلشیفته فراهانی در فضای مجازی!

باشگاه خبرنگاران نوشت: یکی از سایت های خبری با اعلام این شایعه، آورد که گلشیفته فراهانی به دلیل درگیری و خوردن تیر اسلحه به قتل رسیده است. قاتلان هنوز مشخص نشده اند و پلیس به دنبال ضاربان وی می باشد.

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از چند روز گلشیفته فراهانی در یک کلیسا تشییع جنازه شده است.

وی با خروج از ایران به همکاری با سینمای فاسد غرب پرداخته و در داخل کشور مورد انتقادهای شدید اهالی فرهنگ و هنر قرار گرفته و موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد.

عاقبت گلشیفته فراهانی با پایانی تلخ، درس عبرتی شد برای تمامی کسانی که به عزت و آبروی زن ایرانی خیانت می کنند.

در همین رابطه بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: دروغ است چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-29 12:10

دیدگاه‌ها

تصویر حسین
سلام البته این شما هستید که دارید با نوشتن عباراتی مانند: "موجبات سرشکستگی زنان و دختران محجوب ایران زمین را فراهم آورد ..."، زمینۀ قتل ایشان را فراهم می آورید.. که البته اشکالی هم ندارد فقط کاش جسارتش را داشتید و بعنوان یک انسان آزاده و با شهامت چنین دادخواستی را علیه ایشان مطرح می کردید. گلشیفتۀ فراهانی یک انسان است مثل همۀ انسان های دیگر و هیچ حرکتی از او به پای هیچ انسان دیگری نوشته نمی شود. امروز دنیا بزرگتر از آن است که زنان و دختران هیچ سرزمینی بخواهند کفارۀ گناهان یک زن دیگر را پس بدهند و شرمسار رفتار او باشند و امروز دنیا کوچکتر از آن است که کسی بتواند فضاسازی ها و جوسازی های مورد نظرش را پنهان کند. اگر معتقدید گلشیفته فراهانی یا هر کس دیگری باید بخاطر اعمال و رفتارش محاکمه و مجازات شود ، صریحا بنویسید، بعنوان یک رسانه مسئول هستید. مگر این که بخواهید مثل رسانه های مزور و فریبکار غربی عمل کنید ...
ارسال شده توسط حسین در 01 مهر 94 - 14:02

افزودن دیدگاه جدید