کد مطلب: 

172615
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

توجه ویژه‌ی رایتل به حوزه‌ی فرهنگی قابل تقدیر است/ شاهد دگرگونی و رشد فعالیت‏‌های رایتل در مدت کوتاه مدیریت جدید هستیم

جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مرکزی رایتل، در جریان فعالیت‌‏های فرهنگی این اپراتور تلفن همراه قرار گرفتند.
توجه ویژه‌ی رایتل به حوزه‌ی فرهنگی قابل تقدیر است/ شاهد دگرگونی و رشد فعالیت‏‌های رایتل در مدت کوتاه مدیریت جدید هستیم

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این دیدار رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوره‌‏های گذشته انتقاداتی نسبت به فعالیت رایتل وجود داشت، گفت: اما با تغییر مدیریت و حضور آقای مهندس صدری نگاه‌‏ها به این اپراتور تغییر کرده و شاهد دگرگونی و رشد فعالیت‏های رایتل در مدت کوتاه مدیریت ایشان هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سالک، خاطرنشان کرذ: در گذشته حواشی زیادی در ارتباط با ارتباط تصویری که قرار بود از سوی رایتل ارائه شود به وجود آمد. در همان زمان مجلس نسبت به این اتفاق تذکر داد، اما امروز خوشبختانه با معرفی سرویس‌‏های متنوع این اپراتور دید مثبتی نسبت به خدماتی که از سوی رایتل ارایه می‏‌شود پیدا کردیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از توجه ویژه‌ی رایتل به حوزه‌ی فرهنگی، تصریح کرد: یکی از نیازهای جدی فضای مجازی تدوین پیوست فرهنگی لازم برای فعالان این حوزه است که امیدواریم مدیران رایتل در این حوزه پیشگام شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شورای عالی فضای مجازی آمادگی دارد به سرعت پیشنهادهای موجود در این عرصه را بررسی کند.

شایان ذکر است در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از رایتل علاوه بر حجت الاسلام و المسلمین سالک، رئیس کمیسیون، حجت الاسلام آقا تهرانی نایب رئیس این کمیسیون، حجت­ الاسلام سید مرتضی حسینی، حجت ­الاسلام مفید کیایی­ نژاد، دکتر جمشید جعفرپور، سیدحسن شجاعی کیاسری و خانم لاله افتخاری نماینده تهران حضور داشتند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-28 17:26

افزودن دیدگاه جدید