کد مطلب: 

172571

همراه اول پنج آوای انتظار رایگان عرضه کرد

به منظور مقابله با فرهنگ توهین به مقدسات و دفاع از حریم پیامبر بزرگ اسلام، همراه اول کمپین «همراه با پیامبر مهربانی» را آغاز کرد.
همراه اول پنج آوای انتظار رایگان عرضه کرد

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با کمپین های مردمی در حمایت از حریم پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص) و به منظور مقابله با هجمه صورت گرفته به مقدسات مسلمانان، همراه اول از آغاز ارائه رایگان آواهای انتظار با موضوع «پیامبر اسلام» خبر داد و از مشترکین خود دعوت کرد با فعالسازی این آواها به کمپین «همراه با پیامبر مهربانی» بپیوندند.

در این کمپین، همراه اول از مشترکین خود دعوت کرده است تا 22 بهمن ماه با فعال سازی یکی از پنج آوای انتظار رایگان «مدح رسول الله (ص) با کد 71504»، «قرن محمد (ص) با کد 30866»، «پیامبر اکرم (ص) با کد 30447»،«صلوات بر محمد (ص) با کد 31261» و «یا حبیبی یا محمد (ص) 71502» در این اقدام مردمی مشارکت کنند.

همراه اولی ها می توانند جهت فعال سازی آواهای انتظار رایگان، کد آوا را به شماره 8989 پیامک کنند. آواهای انتظار فعال شده، تا یک ماه رایگان است.

اپراتور اول همچنین در کمپین «همراه با پیامبر مهربانی»، برنامه های دیگری نیز در نظر گرفته است که بزودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-26 11:50

دیدگاه‌ها

تصویر نفس بریده
تا یکماه رایگانه بعدش حسابی کاربرها را میچاپند به این میگن یه تیر با 2 نشان زدند...این اقایان فقط در این زمینه ها استعداد دارند
ارسال شده توسط نفس بریده در 06 بهمن 93 - 20:44

افزودن دیدگاه جدید