کد مطلب: 

172568

نمایشگر سه‌بعدی هولوگرام از ظرفیت بالای صادراتی برخوردار می‌شود

یک شرکت ایرانی موفق به طراحی و ساخت و تولید نوعی نمایشگر سه بعدی شده است که ارائه محتوای نمایشی با موضوعات مختلف اطلاع رسانی و تبلیغاتی را به صورت بسیار جذاب به مخاطبین ارائه می‌دهد که می تواند کاربردهای وسیعی در حوزه های تبلیغاتی، آموزشی و دکوراسیون دیجیتال داشته باشد.
نمایشگر سه‌بعدی هولوگرام از ظرفیت بالای صادراتی برخوردار می‌شود

به گزارش خبرنگار سیتنا، این نمایشگر نوعی سیستم تصویر ساز سه بعدی در زمره رسانه های فوق مدرن Indoor محسوب می شود که با انعکاس تصاویر نوری در یک فضای سه بعدی اشکال مختلفی با موضوعات دلخواه گرافیکی ایجاد می کند. این فناوری به جهت تلفیق دنیای مجازی با فضای سه بعدی واقعی جذابیتی فوق تصور مخاطبین ایجاد می کند. هر موضوع رسانه ای اعم از محصولات تجاری، آثار هنری، تندیس های معروف، اشیای تاریخی و لوکس، بناهای خاص، لوگو های سه بعدی و... را می تواند با این فناوری کاملا منطبق با واقعیت شبیه سازی شده و در یک فضای سه بعدی به صورت معلق در فضا به نمایش در آید.

مهدی مهابتی رئیس هیئت مدیره شرکت "سبز فناوران آراد" از شرکت‌های مورد حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص ظرفیت بالای صادراتی محصولات این شرکت اظهار کرد: شرکت سبز فناوران آراد قادر است با تولید محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های روز جهان، نسبت به صادرات گام مثبتی بردارد و آینده روشنی در بحث صادرات را به خود اختصاص دهد.

نسبت یک پنجم نمونه تولیدی داخلی به مشابه خارجی
رییس هیئت مدیره این شرکت با اشاره به دستگاه تولیدی که اخیرا یک نمونه از مدل های آن به دفتر همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری فروخته شده بیان کرد: قیمت دستگاه فروخته شده یک پنجم نمونه مشابه خارجی آن است که ساخت کشور دانمارک بوده، که اتفاقا نمونه ای از محصول خارجی نیز قبلا توسط باغ موزه دفاع مقدس تهران خریداری شده بود.

وی در خصوص تجاری سازی محصولات تولید شده این شرکت بیان کرد: شرکت "سبز فناوران آراد" از اوایل امسال با فراغت از مراحل اولیه کسب دانش فنی و ساخت نمونه های پایلوت، وارد فاز تولید نیمه انبوه شده است که پیش بینی می شود از اوایل سال آینده شرکت وارد مرحله تولید انبوه برای 6 مدل از نمایشگر های سه بعدی هولوگرام شود.

مهابتی همچنین با اشاره به چشم انداز سال 94 شرکت افزود: با پیش‌بینی های بعمل آمده ظرفیت فروش بالای 200 دستگاه از انواع مدل های تولیدی را برای سال 94 متصور هستیم که با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منابع مالی لازم برای تحقق این مهم تامین شده است.

درحوزه صادرات بسیار قوی‌تر از فروش داخلی عمل خواهیم کرد.
این فعال حوزه فناوری با اشاره به چشم‌انداز صادرات در سال آینده بیان کرد: در حال حاضر پارک علم و فناوری تبریز قدم های جدی در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان شمالغرب کشور برداشته است که یکی از مهم ترین این حرکت ها عقد قرارداد با یک شرکت قوی در حوزه مدیریت صادرات است. شرکتی که به عنوان کارگزار توسعه صادرات محصولات دانش بنیان شمالغرب کشور هم اکنون مشغول فعالیت جدی است، با اظهار پتانسیل های بالای صادراتی محصولات شرکت " سبز فناوران آراد" همکاری های نزدیکی را با شرکت جهت تامین زیر ساخت های مورد نیاز برای صادرات به کشور های حوزه CIS خصوصا روسیه و آذربایجان و همچنین ترکیه شروع کرده است.

مهابتی همچنین از مذاکرات پیش رو با شرکت های بزرگ ترک از جمله هواپیمایی ترکیش خبر داد و گفت: شرکت " سبز فناوران آراد" در سال 94 با هواپیمایی ترکیش وارد مذاکرات جدی تر خواهد شد.

مهابتی در این خصوص ادامه داد: در بحث صادرات محصولات دانش بنیان تولیدی شرکت بسیار قوی و رو به رشد در حال حرکت هستیم و حتی می ‌توان ادعا کرد که در حوزه صادرات بسیار قوی تر از فروش داخلی عمل خواهیم کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مدعی هستیم که محصولات تولید شده این شرکت کاملا قابل رقابت با نمونه های اروپایی آن است و در آینده ای نزدیک استاندارد های معتبر جهانی نیز برای محصولات اخذ خواهد شد.

براساس این گزارش، محصول شرکت " سبز فناوران آراد " در جشنواره ملی علم تا عمل سال 91 بعنوان طرح برگزیده کشوری انتخاب شده و محصول این شرکت در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین وقت نیز رونمایی شد.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-26 01:11

افزودن دیدگاه جدید