کد مطلب: 

172539
رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات:

خدمات پست الکترونیک دانش آموزی ارائه می‎شود

معاون وزیر ارتباطات با بیان این مطلب که در حال حاضر بیش از 40 هزار مدرسه در کشور به شبکه اینترنت اتصال دارند، گفت: با توجه به فراهم شدن زیر ساخت های لازم تلاش می شود در آینده این رقم افزایش یابد.
خدمات پست الکترونیک دانش آموزی ارائه می‎شود

به گزارش سیتنا، رییس سازمان فن‌آوری اطلاعات در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه همکاری‌های مشترک بین وزارت آموزش و پرورش با وزارت ارتباطات، اظهار داشت: به واسطه همکاری‌های صورت گرفته میان این دو وزارت، موارد متعددی مانند خدمات پست الکترونیکی دانش آموزی، نرم افزارهای مربوط به مدیریت مدارس و مواردی از این دست ارائه خواهد شد که اکنون این طرح‌ها در مرحله آزمایشی قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا  با مطالعات عمیق فن‌آوری اطلاعات را در مدارس پایه گذاری می‌کنند و بر همین اساس ما نیز امروز این موضوع را با عنوان مدارس هوشمند مورد بررسی جدی‌تر قرار داده‌ایم و وزارت ارتباطات این آمادگی را دارد که از نظر امکانات مالی، تجربیات و تجهیزات برای دسترسی به این هدف همکاریهای مختلف انجام دهد.

جهانگرد گفت: در شورای عالی فن‌آوری اطلاعات نیز با نظر رییس جمهوری و معاون اول ایشان این بحث مورد توجه قرار خواهد گرفت و از سوی دیگر مخابرات و سایر نهادهای ارتباطی اعلام آمادگی کرده‌اند که در این بحث مشارکت داشته باشند.

وی افزود: حمایت و پشتیبانی از اجرای برنامه های راهبری هوشمند سازی مدارس  را در جهت  ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت  لازم می دانیم.

رییس سازمان فن آوری اطلاعات در پایان خاطر نشان کرد: وزارت آموزش و پرورش تاکنون اقدامات مناسبی در باراه گسترش فاوا انجام داده و به شخصه در سال های 65 تا 67 و به هنگام تدوین اولین کتاب درسی کامپیوتر همکاری هایی با این وزارت خانه داشته ام.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-24 16:46

افزودن دیدگاه جدید