کد مطلب: 

172450

توزیع یک فیلم غیراخلاقی در شبکه نمایش خانگی! + عکس

قرار است فیلم سینمایی غیراخلاقی «گرگ وال‌استریت» ساخته‌ی جنجالی مارتین اسکورسیزی به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، نکته‌ی جالب و تامل‌برانگیز این است که این فیلم به دلیل وجود صحنه‌های فراوان و افراطی از روابط جنسی و استفاده از مواد مخدر یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۳ بوده است.
توزیع یک فیلم غیراخلاقی در شبکه نمایش خانگی! + عکس

به گزارش سیتنا به نقل از «هفت راه»، فیلم سینمایی «گرگ وال‌استریت» ساخته‌ی جنجالی مارتین اسکورسیزی قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

این فیلم داستان ماجراهای صعود و افول یک دلال بازار بورس به نام جوردن بلفورت را بازگویی می کند که از راه تقلب به ثروت کلانی رسید و تمام آن را در خوشگذرانی های افراطی خرج کرد.

نکته‌ی جالب و تامل‌برانگیز اما این است که این فیلم به دلیل وجود صحنه‌های فراوان و افراطی از روابط جنسی و استفاده از مواد مخدر یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۳ بود و حتی در آمریکا نیز بعد از اعتراضات مخالفان که معتقد بودند این فیلم به انحطاط اخلاقی و افراط روی پرده سینما شکوه و زیبایی بخشیده است، توانست با محدودیت‌های فراوان و با درجه سنی R به اکران برسد و حالا قرار است در بین خانواده‌های ایرانی بصورت گسترده توزیع شود.

انتقادات از این فیلم به حدی بود که زمان اکران آن در آمریکا گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه یک عضو آکادمی اسکار در مراسم اکران ویژه این فیلم قبل از ایام کریسمس به مارتین اسکورسیزی حمله لفظی کرده و گفته است: “شرم بر تو “. اعتراض مخالفان حتی شامل دیالوگ‌های این فیلم هم می‌شد و به عنوان مثال در این فیلم بیش از ۵۰۰ مورد فحش رکیک به کار برده می شود!

جز این‌ها حتی در اتفاقی نادر سه مجموعه سینمای زنجیرهای و دو سالن سینمای روسیه به جرم تبلیغ مصرف مواد مخدر با نمایش فیلم  «گرگ وال استریت» در مجموع بیش از ۱۱۲ هزار دلار جریمه شدند.

«گرگ وال استریت» اما در کشورهای دیگری نیز حاشیه‌ساز بود و به عنوان مثال هیئت طبقه بندی فیلم در کنیا این فیلم را به دلیل “صحنه های بیش از حد از برهنگی، سکس،‌ هرزگی، عیاشی و فحاشی” ممنوع کردند و حتی مسئولان این هیئت ‌ده‌ها نفر از قاچاقچیان نسخه‌های غیرقانونی این فیلم توقیف شده را دستگیر کردند.

با این وجود اما این فیلم قرار است به زودی توسط شرکت «سینما۲۴» در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. فیلمی که به دلیل صحنه‌های جنسی و مصرف مواد مخدر در کشور تولیدکننده هم حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد و با این حذف این صحنه‌ها هم عملا بیش از نیمی از فیلم کوتاه خواهد شد و درواقع فیلمی برای توزیع باقی نخواهد ماند، جز یکسری صحنه‌های بی‌ربط به هم که توزیعش تنها جیب پخش‌کننده را پر خواهد کرد و جز ضرر چیزی برای مصرف‌کننده ندارد.

با این اوصاف اما سوال اساسی از شورای پروانه نمایش فیلم‌های ویدئویی و مدیران شبکه نمایش خانگی است که مجوز پخش چنین فیلم‌هایی را صادر می‌کنند و در این بین مدیران شرکت‌ها  طبعا به فکر سود بیشتر خود هستند نه مخاطب.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-20 03:30

دیدگاه‌ها

تصویر محمد
به درختان جنگل گفتند:شمابااین عظمت چراازتکه آهنی بنام تبرمیرنجید؟درختان گفتند:رنجش ماازدرخت نیست بلکه ازدسته آن است که ازجنس خودمان است. ایران وایرانی بایداول خودشو درست کنه بعد.انقدازین قبیل فیلم های واقعی غیراخلاقی داخل ایران هست که اگه تصمیم به بررسی بگیرن وقت برای فیلم هایی مثل گرگ وال ایتریت نمیمونه.
ارسال شده توسط محمد در 01 بهمن 93 - 15:00
تصویر پبروز
سلام پیشگیری از ورود فیلم گرگ وال استریت یا امثال این ویدئوهای غیر اخلاقی به کشور جامعه و خانواده وظیفه ی اصلی مراجع قانونی (وزارت فرهنگ,ناجا,قوه ی قضائیه,)می باشد.
ارسال شده توسط پبروز در 30 دى 93 - 22:51
تصویر فرح
می خوان بگن که ما هر کاری از دستمون بر میاد..وآمریکا هم کشور ازادی ودمکراسیه...اگه بپرسین میگم اینا میخوان ذائقه مردمو چنان به این چیز ها عادت بدن که فیلمسازهای دیگه همین روش و پیش بگیرن ..مثل آدمای معتاد که رفته رفته نوع ومقدار موادشونو را افزایش میدن..و اینکارو آنقدر ادامه میدن ودیگران راهم به آن دعوت میکنند ..تا به سر حد مرگ برسن وعواقب نمایش این فیلمها در همان آمریکا نییییز خودشو نشان خواهد داد..
ارسال شده توسط فرح در 30 دى 93 - 21:17
تصویر مهدی
ممنون که اطلاع رسانی کردید حتما میبینم شما که دیدید حتی تعداد فحش تو فیلمم می دونید ما چرا نبینیم
ارسال شده توسط مهدی در 30 دى 93 - 19:08
تصویر امیر
نارنده خودش فیلم را از اول تا آخر دیده و اعتقاد دارد اگر صحنه ها حذف شوند چیزی از موضوع باقی نمی ماند! چقدر هم دل پری دارد....
ارسال شده توسط امیر در 30 دى 93 - 12:02
تصویر Arash
این فیلم بعد کثیف سرمایه داری رو به نمایش میگذاره، شاید دلیل پخشش هم همین باشه، که مردم بدونن سرمایه داری به جز چهره ی شیرینی که غرب براش نشون میده، یک چهره ی اینچنینی هم داره که معمولاً پشت صحنه گم میشه.
ارسال شده توسط Arash در 30 دى 93 - 09:50
تصویر سودابه
فقط می شه سوال کرد پس نهادهای نظارتی چه می کنن؟؟؟
ارسال شده توسط سودابه در 30 دى 93 - 03:53
تصویر احمد رضا
اگه واقعیت داره باید جلوی پخشش رو بگیرن
ارسال شده توسط احمد رضا در 30 دى 93 - 03:49

افزودن دیدگاه جدید