کد مطلب: 

172449

منحنی زیبا و جسوری به نام G Flex 2

ال‌جی G Flex 2 شیک‌تر و باریک‌تر از نسخه قبلی خود، یعنی G Flex، است و هماهنگی انحنا در لایه‌های منحنی این طراحی جسورانه را پررنگ‌تر می‌کند.
منحنی زیبا و جسوری به نام G Flex 2

به گزارش سیتنا، کاهش اندک در اندازه نمایشگر و کالبد G Flex 2، نسبت به مدل قبل، باعث راحت‌تر گرفتن آن در دست شده است. از زمان پرده‌برداری از این گوشی هوشمند و خمیده ال‌جی در CES 2015، نگاه‌ها و نظرات مثبتی از سمت رسانه‌ها دریافت شده و ال‌جی برای اعمال بازخورد مشتریان در طراحی G Flex 2 بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

ال‌جی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز استفاده کرده است تا عملکرد روان، سریع و پیشرفته در G Flex 2 را تضمین کند. با تجهیز شدن به جدیدترین پردازنده کوالکوم ۸ هسته‌ای ۶۴ بیت، ال‌جی G Flex 2 به طور باورنکردنی سریع و کارامد است و برای اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای و انجام چند کار به صورت همزمان ایده‌آل است. فناوری‌های انحصاری ال‌جی مانند قابلیت خودترمیم در قاب پشت بازیابی به حالت اولیه را بهتر از قبل امکان‌پذیر می‌کند.

زمان ترمیم به طرز چشمگیری از حدود ۳ دقیقه به ۱۰ ثانیه در دمای اتاق کاهش پیدا کرده است. علاوه بر این، شیشه قاب G Flex 2 تقریباً ۲۰ درصد دوام بیشتری دارد که این را مدیون فناوری شیمی‌درمانی خاصی است که ال‌جی آن را تولید کرده است. همچنین، قابلیت شارژ سریع می‌تواند در زمان زیر ۴۰ دقیقه تا ۵۰ درصد گوشی را شارژ کند.

ال‌جی G Flex 2 تجربه کاربری خاصی دارد که برای شکل منحنی آن بهینه شده است. علاوه بر امکانات منحصربه‌فرد ال‌جی برای گوشی‌های هوشمندش مانند Gesture Shot، قابلیت‌هایی نیز خاص منحنی G Flex 2 ایجاد شده است؛ مانند: Gesture View و Glance View.

این گوشی نمایانگر شوق و تعهد ال‌جی برای پیشگامی در فناوری‌های جدید است. فناوری‌ها و طراحی مبتکرانه که در ساخت G Flex 2 به کار رفته است اوج درک ال‌جی از بازخورد مشتریان است.

G Flex 2 تعهد ال‌جی برای ساخت محصولاتی را پررنگ می‌نماید که زندگی مردم را راحت‌تر و پربارتر می‌کند. برخی رسانه‌ها چنین گفته‌اند که G Flex 2 راه را برای عصر کاملاً جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار اندروید باز می‌کند و ال‌جی می‌تواند در زمینه منحنی در این راه پیشگام باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-20 03:20

افزودن دیدگاه جدید