کد مطلب: 

172329

بهترین های نمایشگاه CES 2015 / تصاویر

نمایشگاه CES یکی از بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه‌های تکنولوژی در جهان است که هر سال تعدادی از جدیدترین طرح‌های مدرن در آن رونمایی می‌شود.
بهترین های نمایشگاه CES 2015 / تصاویر

از زمانی که نمایشگاه CES برای اولین بار کار خود را آغاز کرد دنیای تکنولوژی دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. موبایل‌ها وارد بازار شدند و به آرامی تبدیل به دستگاه‌های ضروری در زندگی مردم شدند، تلویزیون‌ها بزرگتر و نازکتر شدند و خودشان به سینماهایی قدرتمند تبدیل شدند. این روزها در نمایشگاه CES می‌توان هرچیز مربوط به تکنولوژی را به راحتی یافت. در میان آنها می‌توان به تکنولوژی جدید صفحات نمایشی، پردازنده‌های جدید، سیستم‌های هوشمند و ... اشاره کرد. در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از بهترین وسایل رونمایی شده در نمایشگاه CES 2015.

بهترین تلفن همراه : LG G Flex 2
ال جی امسال تلفن همراه منحنی سال پیش خود را با قدرتی بیشتر و اندازه صفحه نمایش کوچکتر 5.5 اینچ دوباره معرفی کرد. این تلفن همراه که با صفحه نمایشی خمیده وارد بازار می‌شود تا مقداری قابلیت انحنا پذیری دارد و از جدیدترین سخت افزار موجود برای تلفن‌های همراه استفاده می‌کند.

بهترین ساعت هوشمند: Lenovo Vibe Band VB10
ساعت‌های هوشمند به آرامی در حال ورود به بازار هستند و شرکت‌های مختلفی روزانه مدل‌های مختلفی را رونمایی می‌کنند. شرکت لنوو نیز در نمایشگاه امسال از ساعت هوشمندی رونمایی کرد که با طراحی ساده خود توانست نظر افراد بسیاری را جلب کند. این ساعت از جوهر الکترونیکی برای صفحه نمایش استفاده می‌کند.

این ساعت صفحه نمایشی باریک با اندازه 1.43 اینچ دارد و می‌تواند به مدت یک هفته با یکبار شارژ به کار بپردازد. از جمله مهم ترین ویژگی‌های این ساعت قیمت 89 دلاری آن است که نسبت به بسیاری از ساعت‌های هوشمند دیگر بازار قیمتی بسیار متعادل و مناسب است.

لپتاپ MSI GT80 Titan
افراد بسیاری هستند که از لپتاپ‌های خود برای بازی‌های کامپیوتری و رایانه‌ای استفاده می‌کنند، نکته‌ای که باید درباره این لپتاپ‌ها در نظر داشت قیمت بسیار بالای آن‌ها نسبت به معادل کامپیوتر معمولی است.
شرکت MSI در نمایشگاه امسال از لپتاپ قدرتمند گرانی رونمایی کرد که تنها ویژگی فوق العاده خاص آن کیبورد مکانیکی آن است.

واقعیت مجازی
شرکت Oculus مدتی است که با تولید دستگاه واقعیت مجازی خود توانسته در دنیای تکنولوژی به موفقیت خوبی دست یابد. پیشرفت این شرکت در این زمینه باعث شد تا شرکت‌های کوچکتر بسیاری به تقلید از آن رو آورند و سعی کنند تا محصولات خود را وارد بازار کنند. در میان محصولات این شرکت‌ها بسیاری با ظاهری عجیب ساخته شده‌اند و احتمالآ در بازار به موفقیت چندانی دست نخواهند یافت.

خودروهای هوشمند
نمایشگاه امسال را می‌توان یکی از بهترین نمایشگاه‌های امسال در زمینه رونمایی از تکنولوژی‌های مربوط به خودرو دانست. امسال در زمینه خودرو شرکت‌های بزرگی همانند آئودی، مرسدس و بی ام در نمایشگاه حظور فعال داشتند و از جدیدترین اختراعات خود پرده برداری کردند. شرکت آئودی امسال یک خودروی بدون سرنشین را از سان فرانسیسکو تا لاس وگاس ارسال کرد.

شرکت انویدیا که هرسال از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی کامپیوتری رونمایی می‌کرد امسال به معرفی پردازنده‌های مخصوص جدیدی پرداخت که می‌تواند به خودروهای بدون سرنشین کمک بسیاری کند. شرکت BMW نیز از خودرویی جدید و کوچک رونمایی کرد که می‌تواند به صورت خودکار و کاملآ هوشمند به پارک وسیله بپردازد.

مرسدس بنز نیز از محصولی رونمایی کرد که با طراحی فوق العاده زیبا و چشمگیر و مصرف سوخت بسیار بهینه و پایین می‌تواند قابلیت رانندگی خودکار را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-14 23:10

افزودن دیدگاه جدید