کد مطلب: 

172015

پست اینستاگرامی علی کریمی: فراموش کنید و شاد باشید!

در حالیکه در میان ورزش دوستان ایرانی شایعه شده که علت جدایی علی کریمی از تیم ملی فوتبال، اختلاف وی با علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال بوده است، این چهره سر‌شناس فوتبال ایران در صفحه اینستاگرام خود از هوادارانش خواسته که بیخیال اتفاقات باشند.
پست اینستاگرامی علی کریمی: فراموش کنید و شاد باشید!

به گزارش سیتنا، علی کریمی بر روی صفحه شخصی خود نوشته است: «سلام دوستان عزیز، آخر هفته خوبی برایتان آرزو می‌کنم. بقیه چیز‌ها را هم فراموش کنید؛ شاد باشید.»

کریمی روز دوشنبه گذشته هنگامی که قرار بود تیم ملی کشورش را با عنوان کمک مربی در جام ملت‌های آسیا در استرالیا همراهی کند، با انتشار پستی در اینستاگرام جدایی خود را از تیم ملی اعلام کرد. او نوشته بود: «با رفتن اگر خدمت نمی‌کند اقلا در خیانت سهیم نخواهد بود.»

در روزهای اخیر گزارش‌های مختلفی درباره علت جدایی کریمی در رسانه‌های ایران منتشر شده است. برخی دلیل کنار رفتن کریمی را به خط خوردن محمد نوری بازیکن پرسپولیس و برخی دیگر اختلاف وی با کفاشیان را دلیل این جدایی می‌دانند.

گقتنی است که تیم ملی ایران در گروه سه به همراه بحرین، امارات و قطر قرار دارد و نخستین بازی خود در جام ملت‌های آسیا را روز یکشنبه ۱۱ ژانویه، در برابر بحرین برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-03 01:48

افزودن دیدگاه جدید