کد مطلب: 

171901

ظریف ترین کامپیوتر بدون کیس ایسوس

کامپیوتر بدون کیس ET2323 ایسوس از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است که تکمیل کننده امکانات بی نظیر سخت افزاری و نرم افزاری آن است. این کامپیوتر به نسل پنجم پردازنده خانواده Core i7 اینتل، کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GT840M و حافظه هیبریدی SSHD و همچنین فناوری های انحصاری ایسوس از جمله SonicMaster مجهز شده است که در کنار یکدیگر عملکردی بی رقیب را تضمین می کنند.
ظریف ترین کامپیوتر بدون کیس ایسوس

به گزارش سیتنا، استقبال کاربران از کامپیوترهای بدون کیس که با نام All-in-One  نیز شناخته می شوند روز به روز در حال افزایش است و این موضوع به دلایل مختلف از جمله امکانات، سهولت استفاده و اشغال فضای کم، در مقایسه با کامپیوترهای رومیزی معمولی می باشد. کامپیوترهای بدون کیس ایسوس از تنوع بسیاری در طراحی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برخوردار هستند که آن ها را از سایر برندها ، متمایز می کند.

شرکت ایسوس به تازگی کامپیوتر بدون کیس 23 اینچ جدیدی با نام  ET2323 را معرفی کرده که در طراحی آن از مدل ET2321 الهام گرفته است که توانسته جوایز متعددی و معتبری را منجمله بهترین طراحی در نمایشگاه CES 2014 ، از آن خود کند. کامپیوتر بدون کیس ET2323 به امکانات و فناوری های متعددی از جمله یک قابلیت نوین چند کاربرده  مجهز شده است که امکان شارژ بیسیم  Qi (چی ) و NFC (Near Field Communication) را فراهم می کند.  این قابلیت از یک پورت USB با طراحی ویژه نیز برخوردار است که با استفاده از فناوری اختصاصی Ai Crosslink ایسوس امکان انتقال بدون وقفه و  بی دردسر اطلاعات را فراهم می سازد.

این کامپیوتر بدون کیس ایسوس به پنجمین نسل از خانواده پردازنده Core i7 اینتل، همچنین کارت گرافیکی NVIDIA GeForce GT840M و حافظه هیبریدی SSHD مجهز شده است که عملکردی بی رقیب را ارائه می دهد. ET2323 یک نمایشگر 23 اینچ لمسی با پانل IPS را در اختیار کاربر قرار می دهد که از قابلیت لمس ده انگشتی و از کیفیت Full HD برخوردار است. طراحی زیبا، شیک و باریک این کامپیوتر بدون کیس چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند و با توجه به اینکه در طراحی آن به کم جا بودن محصول توجه ویژه ای شده است به راحتی در منزل و محل کار قابل استفاده است.

برنده جوایز متعدد طراحی، عملکرد بی رقیب

کامپیوتر ET2323 ایسوس مدل پیشرفته  و به روز شده ET2321 است که جایزه خلاقیت را در نمایشگاه CES  سال 2014  از آن خود کرد. توجه به کوچکترین و ظریف ترین نکات در کنار پایه نقره ای دستگاه که به پشت بدنه آن متصل شده است ظاهری شیک، مدرن و متفاوت را به آن بخشیده است.

اما ET2323 تنها یک محصول زیبا نیست بلکه در اینجا صحبت از یک کامپیوتر بدون کیس قدرتمند و بی نظیر در میان است. استفاده از پنجمین نسل پردازنده Core i7 اینتل به شما این اطمینان را می دهد که ET2323 یک کامپیوتر با قابلیت بی نظیر در اجرای همزمان وظایف سنگین است که با پیاده سازی فناوری Intel Turbo Boost 2.0 سرعت سیستم را در موارد ضروری افزایش می دهد. ایسوس با انتخاب کارت گرافیکی GTX840M برای این کامپیوتر بدون کیس امکان پخش و پردازش روان ویدیو های HD در جدیدترین و پیشرفته ترین بازی ها را فراهم ساخته است.

برای بهبود سرعت پاسخ دهی به عملیات های مختلف، ET2323 به یک SSHD مجهز شده است که یک فناوری جدید و هیجان انگیز از ترکیب یک هارد دیسک معمولی با یک حافظه فوق سریع فلش است تا عملکرد سیستم ذخیره سازی دستگاه را سرعت بخشد.

هنر فناوری در اختیار آسایش کاربر

ET2323 یکی از خلاقانه ترین و کاربر پسند ترین کامپیوتر بدون کیس موجود در بازار است. قابلیت چند کاره جدید پیاده سازی شده در این کامپیوتر شامل سنسور NFC و شارژر بی سیم است. NFC به کاربران اجازه می دهد تا هر عملیاتی را تنها با ضربه زدن روی دستگاه هایی با قابلیت NFC آغاز کنند. ASUS Photo Express امکان انتقال عکسها را از یک دستگاه با قابلیت NFC به ET2323 فراهم میسازد و اپلیکیشن ASUS Quick Launch به کاربران اجازه میدهد تا چندین اپلیکیشن و سرویس را از میانبرهایی که در یک دستگاه با قابلیت NFC ذخیره شده است را فعال کنند. همچنین با وجود قابلیت غیرتماسی، امکان ورود به سیستم عامل ویندوز بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور نیز برای کاربران فراهم شده است.

ASUS Ai Crosslink روش نوینی برای انتقال اطلاعات بین دو کامپیوتر مجهز به سیستم عامل ویندوز است. کاربران میتوانند به سادگی فایل ها و پوشه ها را با Drag کردن بین دو کامپیوتر ویندوزی که توسط کابل Ai Crosslink به یکدیگر متصل شده اند جابجا کنند بدون این که نیازی به استفاده از حافظه فلش و یا هارددیسک اکسترنال داشته باشند. به علاوه کنترل کامپیوتر از  طریق یک صفحه کلید و ماوس امکانپذیر می باشد.

برای ایجاد تعاملی خلاقانه و آسان با ET2323 ، ایسوس قابلیت کنترل سیستم توسط دست کاربر را نیز فعال کرده است. کاربران می توانند میان صفحات فایل ها جابجا شوند، پخش فایل های مالتی مدیا و میزان صدا را کنترل کنند بدون آن که نیازی به لمس نمایشگر داشته باشند.

ET2323 از فناوری انحصاری SonicMaster Premium پشتیبانی می کند تا صدایی با وضوح و کیفیت بالا را ارائه دهد. این کامپیوتر به دو اسپیکر، یک ساب ووفر 5 وات داخلی  و یک سابووفر 5 وات خارجی به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند یک صدای کریستالی، عمیق و غنی حتی در بالاترین سطح از میزان صدا را تجربه کنند. فناوری AudioWizard ایسوس بهینه سازی تنظیمات صوتی را به سادگی و تنها با شش حالت متفاوت برای محیط های مختلف امکان پذیر ساخته است.

کیفیت تصویر خیره کننده و کنترل لمسی با پاسخگویی بالا

نمایشگر 23 اینچ LED کامپیوتر ET2323 با پانل IPS تصاویر با کیفیت بالا را تضمین می کند. با زاویه دید شفاف و گسترده و همچنین رنگ های زنده و طبیعی، کاربران می توانند از تماشای وضوح عکس ها و ویدیوهای طبیعی لذت ببرند.

این نمایشگر از قابلیت لمس 10 انگشتی به همراه سنسورهای حساس و دقیقی برخوردار است که به کاربران اجازه می دهد تا روی تمام فایل ها، منوها و اشیاء موجود در دسکتاپ بزرگنمایی، چرخش و جابجایی را انجام دهند.

تمامی پورت های ممکن برای کار یا بازی

ET2323 مجموعه متنوعی از پورت ها را در اختیار دارد. چهار پورت USB 3.0 که از فناوری Ai Charger پشتیبانی می کنند و علاوه بر انتقال پر سرعت اطلاعات، اجازه شارژ دستگاه های مختلف را حتی در زمان خاموش بودن کامپیوتر را می دهد. به علاوه دو پورت استاندارد USB 2.0 نیز در بدنه این کامپیوتر تعبیه شده است.

پورت HDMI  به کاربر اجازه می دهد که یک نمایشگر دیگر و یا یک تلویزیون HDTV را به کامپیوتر متصل کند.

یک اسلات کارت خوان ،شبکه بیسیم پر سرعت با  استاندارد 802.11ac و Bluetooth 4.0 از دیگر امکانات این کامپیوتر بدون کیس ایسوس هستند. به علاوه به مET2323 به میزان 100 گیگابایت حافظه رایگان در WebStorage ایسوس را به مدت یک سال در اختیار کاربر قرار می دهد تا امکان دسترسی به اطلاعات را در هر نقطه و هر زمان و با هر وسیله قابل اتصال به اینترنت برای آن ها فراهم شوند.

کامپیوترهای رومیزی ایسوس، برند توصیه شده در میان کامپیوترهای مجهز به سیستم عامل ویندوز طراحی، خلاقیت و اطمینان در قلب تمام کامپیوترهای ایسوس است. کسب عنوان انتخاب خوانندگان به دلیل رضایت عمومی برای دومین سال متوالی و به عنوان محصول خانگی برتر برای سومین سال متوالی نشان می دهد که ایسوس در ارائه بهترین امکانات برای مصرف کنندگان بهترین برند در دنیا ست. به گفته PCMag اگر یک کامپیوتر بدون کیس ویندوزی می خواهید، ایسوس بهترین انتخاب است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-28 01:09

افزودن دیدگاه جدید