کد مطلب: 

171870
وزیر ارتباطات در رونمایی از سیستم اتوماسیون اداری کرمانشاه:

راه‌اندازی اینترنت پرسرعت روستایی از اصلی‌ترین پروژه‌های دولت یازدهم است

وزیر ارتباطات در بازدید از سیستم اتوماسیون اداری استان کرمانشاه، گفت: اتوماسیون اداری لازمه تحقق دولت الکترونیک است و استان کرمانشاه به عنوان یکی از استانهای پایلوت در اجرای این مهم است.
راه‌اندازی اینترنت پرسرعت روستایی از اصلی‌ترین پروژه‌های دولت یازدهم است

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی پس از رونمایی از اتوماسیون اداری استان کرمانشاه، گفت: امیدوارم این استان با اجرای اتوماسیون اداری به عنوان استان پایلوت در زمینه دولت الکترونیک پیش‌قدم باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اتوماسیون اداری را پیش نیاز دولت الکترونیک خواند و افزود: استفاده از اتوماسیون اداری یا همان مکاتبات بدون کاغذ عاملی برای سرعت بخشیدن خدمات رسانی به مردم و زمینه صرفه جویی ملی می شود.

واعظی سپس با حضور در روستای گل محمدی از توابع گیلانغرب از نزدیک در جریان مشکلات مردم این روستا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این روستا ضمن ارج نهادن به خواستهای مردمی در دولت تدبیر و امید و استقبال از پیشنهادات روستاییان در حوزه ارتباطات، گفت: پروژه اینترنت پرسرعت روستایی و رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه از اصلی ترین پروژه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید برای روستاهای کشور است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-26 21:37

افزودن دیدگاه جدید