کد مطلب: 

171861

عکس رئیس‌جمهور کشورمان در بین تصاویر «ناجور» سال ۲۰۱۴

مجله "ایندیپندنت" ۲۳ عکس "ناجور" سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده است. در این گالری به ده عکس منتخب این مجموعه و دلایل انتخاب آنها پرداخته شده است. عکسی از دکتر حسن روحانی و برخی دیگر از سران کشورها، در میان این تصاویر است.
عکس رئیس‌جمهور کشورمان در بین تصاویر «ناجور» سال ۲۰۱۴

به گزارش سیتنا، مجله انگلیسی "ایندیپندنت" (Independent) تصاویر "ناجور" سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده است. در این گالری به ده عکس منتخب این مجموعه و دلایل انتخاب آنها پرداخته شده است. عکسی از دکتر حسن روحانی و برخی دیگر از سران کشورها، در میان این تصاویر است.


در کنفرانس "سازمان همکاری‌های اقتصادی آسیا-اقیانوسیه" (اَپک) در ماه نوامبر ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پتویی را روی شانه‌های پنگ لیوئان، همسر رئیس‌جمهور چین، انداخت؛ اقدامی که جنجالی شد. رسانه‌های چینی ضمن انتقاد از رفتار پوتین، این تصویر را سانسور کردند.

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری اسلامی، در حال تماشای بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل. این عکس "بی‌روح" توصیف و از اینکه روحانی به تنهایی فوتبال تماشا می‌کند، انتقاد شده است.

پوشش و رفتار ساشا و مالیا، دختران رئیس جمهوری آمریکا، در مراسم روز شکرگزاری (Thanksgiving Day) که هر سال در کاخ سفید برگزار می‌شود، مورد انتقاد یک کارمند جمهوریخواه کنگره قرار گرفت. الیزابت لاتن که بعدا از سخنانش عذرخواهی و از مقامش استعفا کرد، از دامن‌های کوتاه دختران باراک اوباما و نحوه حضورشان در این مراسم به شدت انتقاد کرده بود.

تونی ابوت، نخست‌‌وزیر استرالیا، پس از توییت این عکس با شینزو آبه، همتای ژاپنی‌اش، به رفتاری "شرم‌آور برای همه ملت" متهم شد.


اولین مواجهه دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس، با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا، پس از تلاش‌های ناموفق دیوید کامرون برای جلوگیری از ریاست یونکر. به نظر می‌رسد "های فایو" این دو نیز متاثر از شکست کامرون است.

سایه انگشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، بر صورت آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، هم توجه رسانه‌ها را جلب کرد.

رقص با شمشیر پرنس چالز، وارث تخت و تاج بریتانیا، در میان شاهزادگان سعودی در شهر ریاض نیز از نظر نشریه "ایندپندنت" چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد.

سایه انگشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، بر صورت آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، هم توجه رسانه‌ها را جلب کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، سپ پلاتر، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در فینال جام جهانی برزیل‌. این عکس حالا بیش از گذشته گویای روابط بحرانی اروپا و روسیه است.

ویکتوریا بکام خواننده سابق گروه Spice Girls و همسر دیوید بکام (مدل و فوتبالیست پیشین انگلیس) و ساموئل ال جکسون، هنرپیشه مطرح هالیوود، در فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون. شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های انگلیسی آن‌قدر به نحوه مواجهه این دو پرداختند که ساموئل ال جکسون به آن واکنش نشان داد. بسیاری از رسانه‌ها از این برخورد به عنوان "لحظات ناجور" نام بردند.

در این عکس لیبرون جیم، ستاره سرشناس دنیای بسکتبال بر خلاف پروتکل دیدار با خانواده سلطنتی انگلیس دست خود را روی شانه کاترین میدلتون، دوشس کمبریج و همسر شاهزاده ویلیام - دوک کمبریج - قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-26 01:07

افزودن دیدگاه جدید