کد مطلب: 

171802

فروش با تخفیف سیم کارت های اعتباری همراه اول تمدید شد

فروش سیم کارت های اعتباری 5 هزار تومانی همراه اول تا اطلاع ثانوی تمدید شد.
فروش با تخفیف سیم کارت های اعتباری همراه اول تمدید شد

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در پی استقبال هموطنان از طرح فروش با تخفیف سیم کارت های اعتباری همراه اول، این طرح تا اطلاع ثانوی تمدید شد. در این طرح، سیم کارت های اعتباری همراه اول با قیمت 5 هزارتومان و 500 تومان اعتبار اولیه به فروش می رسد.

علاوه بر ارائه تخفیف 50درصدی در قیمت سیم کارت های اعتباری، طرح تشویقی دیگری روی این سیم کارت ها با نام «از این جیب به اون جیب» ارائه می شود که بر اساس آن، با اولین شارژ سیم کارت، 5هزار تومان اعتبار هدیه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) به فرد خریدار هدیه داده می شود. این طرح که در پاییز سال جاری در سراسر کشور اجرا شده بود، بدلیل استقبال کم نظیر مردمی قرار است که همچنان ادامه یابد.

از مهمترین مزایای این طرح می توان به در نظر گرفتن فرصت 3 ماهه برای فرد متقاضی جهت استفاده از اعتبار هدیه 5هزار تومانی اشاره کرد که از زمان ثبت نام محاسبه می شود.

همچنین همراه اول از تمدید طرح فروش سیم کارت های دائمی خود در دو مرحله، خبر داده است.

بر اساس این طرح متقاضیان می توانند سیم کارت دائمی همراه اول را با قیمت مصوب 165 هزار و 600 تومان و با امکان پرداخت دو مرحله ای هزینه آن، خریداری کنند.

در این طرح که تا اطلاع ثانوی تمدید شده است، افراد می توانند با پرداخت فقط 20 هزار تومان در زمان خرید، صاحب سیم کارت دائمی شده و مابقی را هنگام فعالسازی سیم کارت پرداخت کنند.

علاقمندان می توانند برای خرید این نوع از سیم کارت ها و بهره مندی از مزایای آن، به دفاتر خدمات ارتباطی و یا فروشگاه های همراه اول مراجعه کنند. همچنین کسب اطاعات بیشتر در این خصوص از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir امکانپذیر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-20 16:19

افزودن دیدگاه جدید