کد مطلب: 

171737
معاون رگولاتوری در پاسخ به شکایات مردمی از همراه اول:

صورتحساب قبوض تان را با ریز مکالمات مقایسه کنید

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری، اعلام کرد: مشترکان دارنده سیم‌کارت همراه اول که در مورد صورتحساب قبوض خود شکایت دارند می‌توانند از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰، موارد شکایت خود را از اپراتور پیگیری کنند.
صورتحساب قبوض تان را با ریز مکالمات مقایسه کنید

به گزارش سیتنا، "غلامرضا داداش‌زاده" افزود: برخی از مشترکین از طریق سامانه ۱۹۵ نسبت به افزایش قبوض خود شکایت داشتند که بررسی‌های انجام شده، نشان‌دهنده عدم تغییر در تعرفه‌های اعمالی بوده است و برخی از این موارد به دلیل استفاده مشترکین از سرویس‌های ارزش افزوده و همچنین اختلال در سامانه ثبت پرداخت میان دوره‌ای در شبکه همراه اول است.

وی درباره نحوه رسیدگی به شکایات مشترکان، گفت: مشترکین می‌توانند این موارد را با مراجعه به امور مشترکین اپراتورها و دریافت ریز مکالمات از اپراتور پیگیری کرده و در صورت عدم رفع مشکل، از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات موضوع را اعلام کنند.

داداش‌زاده با تاکید بر نظارت دقیق بر تعرفه‌های اعمال شده، تصریح کرد: رگولاتوری با توجه به دسترسی‌های بر خط ایجاد شده به شبکه اپراتورها بر تعرفه‌های اعمال شده نظارت می‌کند و در حال حاضر تعرفه‌های اعمال شده در شبکه تلفن ثابت و سیار براساس مصوبه ۱۸۴ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-16 13:11

افزودن دیدگاه جدید