کد مطلب: 

171734

آغاز به کارعملیات اجرایی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام از آغاز به کار عملیات اجرایی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد و گفت: عملیات اجرایی آن هم اکنون شروع شده و طی یک سال به پایان می رسد.

به گزارش سیتنا، مهندس مختاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام افزود: پس از تکمیل طرح مطالعاتی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی پیام توسط مشاوران، با برگزاری مناقصه انجام کار به پیمانکار واگذار شد.

مهندس مختاری با بیان این که در فاز یک فعالیت عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده 40 هکتاری در سال 90 انجام شد، گفت: طرح مطالعاتی این فاز توسط مهندسان مشاور شبدر و آرمان شهر و بازنگری توسط کریاس بنا در سه فاز صنعتی طراحی و با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات محقق شد.

مختاری اظهار داشت: در حال حاضر در فاز یک، 70 سرمایه گذار بر اساس ضوابط مربوط و آئین نامه اجرایی در حال فعالیت هستند که با اجرای فاز دو ، امکان واگذاری زمین به سرمایه گذاران فراهم می شود.

وی در مورد فاز دو نیز گفت: هم اکنون آماده سازی زیر ساختهای فاز دوم شامل اصلاح آسفالت و جداول خیابان اصلی، کانالهای دفع آبهای سطحی و پیاده رو در محدوده 56 هکتاری واقع در شهرک صنعتی منطقه ویژه اقتصادی شروع شده است.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام ابراز امیدواری کرد که با انجام و تکمیل زیرساختهای فاز دوم، امکان واگذاری زمین در سال 95 برای سرمایه گذاری و فعالیت صنعتی و تجاری فراهم شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-16 12:53

افزودن دیدگاه جدید