کد مطلب: 

171712

آبان نیرو فناوری تولید UPS سه فاز را به ایران می آورد

مدیرعامل شرکت آبان، گفت: در حال اخذ مجوز و مذاکره با دو کشور صاحب تکنولوژی برای تولید و ارائه محصولات جدید در حوزه UPS های سه فاز، برای نخستین بار در کشور برای " انتقال فناوری " هستیم.
آبان نیرو فناوری تولید UPS سه فاز را به ایران می آورد

به گزارش خبرنگار سیتنا، کیوان حسین زاده ، مدیرعامل شرکت آبان نیرو در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت : شرکت آبان در راستای ارائه خدمات کیفی و تکریم مشتریان ضمن پاسخگویی حتی در روزهای تعطیل، به ارائه گارانتی تا 5 سال مبادرت می ورزد و مشاوره فنی با متخصصان این شرکت نیز کاملاً رایگان است.
وی خاطرنشان کرد: دارا بودن گواهینامه های بین المللی ISO 9001  و ISO 10004 در مدیریت کیفیت و مشتری مداری، ضامن آسودگی  خاطر مشتریان این شرکت است.
مدیرعامل آبان نیرو ، سرویس و پشتیبانی انواع دستگاه های U.P.S داخلی و خارجی، دارا بودن نمایندگی انحصاری U.P.S های تک فاز و سه فاز برندهای  JETPOWER تایوان و INTERBERG اسپانیا، نمایندگی رسمی دو Brand باتری سیلد لید اسید ونیکل کادمیم و نمایندگی رسمی تجهیزات انرژی های نو از اسپانیا را از جمله خدمات و فعالیت های این شرکت برشمرد.
حسین زاده گفت : با توجه به رشد و توسعه فناوری اطلاعات به عنوان عنصر توانمند ساز در جهت توسعه پایدار اقتصادی کشور، استفاده از دستگاه های کنترل انرژی "یو پی اس" برای حفظ اطلاعات ارزشمند بعنوان زیرساخت سیستم های رایانه ای سازمان ها و دیتا سنترها از اهمیت بالایی در راستای افزایش بهره وری و جلوگیری از اتلاف هزینه برخوردار است.
وی به خبرنگاران گفت: این نخستین بار در کشور است که شرکتی اقدام به "انتقال تکنولو‍ژی" برای تولید UPS های  سه فاز می کند و امیدواریم بتوانیم خط تولید این محصولات را در داخل کشور راه اندازی کنیم.

حسین زاده با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان اقتصاد و فرهنگ از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید معظم اله مبنی بر تقویت روحیه جهادی در امر اقتصاد بیان داشت: در این راستا ضمن کمک به اشتغال زایی و کارآفرینی میان نخبگان و کارشناسان، بطور جدی بحث " انتقال فناوری " را پی گیری خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد : اهداف اصلی شرکت آبان جهت آغاز‌ تولید و " انتقال تکنولوژی " درخصوص پروژه یاد شده در سه سرفصل زیر تعریف می شود :

1- در کوتاه مدت " انتقال تکنولوژی " صرفاً سرمایه گذای محسوب می شود.
2- تولید با " انتقال تکنولوژی " به کشور موجب پر شدن خلاء موجود تکنیکی در حوزه  UPS های سه فاز خواهد شد.
3- در شرایط فعلی کشور، ایجاد اشتغال برای نیروهای متخصص و کارآفرینی یک ارزش برای شرکت آبان محسوب  می شود.

مهندس حسین زاده یادآور شد : البته با راه اندازی هوشمندانه پروژه و کمک به اقتصاد پایدار، سودآوری مناسبی نیز برای شرکت آبان نیز خواهد داشت.
مدیر عامل شرکت آبان نیرو  تصریح کرد : تولید داخلی باید به لحاظ " کیفیت " برابر یا برتر از نوع خارجی باشد و ثانیاً " قیمت تمام شده " کمتر یا مشابه محصول خارجی باشد لاجرم با عدم رعایت این دو موضوع، اساساً تولید هر محصولی صرفاً به منزله هدر رفتن نهاده ها و از بین رفتن ثروت ملی خوهد شد.
وی افزود : بنابراین برای برون رفت از این چالش، باید اجازه " تولید " و " انتقال تکنولوژی " به صنایعی داده شود که به افزایش تولید ناخالص ملی و توسعه ثروت ملی کمک کنند و نهایتاً توانایی صادرات داشته باشند، در غیر این صورت پنهان شدن " پشت شعار حمایت از تولید داخل " صرفاً هیچ کمکی در دراز مدت به کشور نخواهد کرد.
کیوان حسین زاده اظهار داشت : توجه وحمایت از تولید صحیح داخلی بسیار مهم است و این در حالی است که طی دهه اخیر، کشور همسایه ترکیه توانسته ضمن تولید و صادرات محصولات یاد شده، به میزان قابل توجهی از بازار منطقه و جهان را به خود اختصاص دهد و هم اکنون به 63 کشور جهان UPS صادر می کند.
مدیر عامل شرکت آبان نیرو گفت: برای راه اندازی فاز اول، از تابستان ، برنامه ریزی و مقدمات کار را آغاز کردیم و بنا داریم تا پایان سال، بخش های مختلف اعم از خط تولید، تعمیرات، خدمات پس از فروش و تحقیق و توسعه را به کارخانه جدید منتقل کنیم.
وی تصریح کرد: کشورمان سال هاست که به این فناوری نیاز دارد و امیدواریم با اجرای این پروژه، ایران به صورت توسعه یافته در جمع کشور های صاحب فناوری تولید UPS های سه فاز قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت آبان نیرو گفت : به امید خدا به زودی محصولات با فناوری جدید را به بازار عرضه خواهیم کرد.
وی با اشاره به شعار آبان نیرو "همیشه انرژی پایدار" گفت: مشــتری رمز بقا و پایداری ما بوده و ما برای پایداری انرژی مورد نیاز مشتریان تلاش می کنیم.
لیکن ارائه خدمات پشتیبانی منحصر به فرد ، وجود بخش اورژانس UPS و پوشش خدمات انواع مشتریان دولتی و خصوصی با نیازهای متفاوت ، از جمله توانمندی های شرکت آبان به شمار می رود.
وی گفت: شناخت کامل متخصصان شرکت " آبان" از نیازهای امروز صنعت و ارائه راهکارهای تئوری و عملی و مشاوره های تخصصی ، بصورت Total Solution در حوزه انرژی، زمینه را برای توسعه بازار فعالان صنعت و فناوری فراهم می سازد.
مدیریت شرکت آبان، احترام به حقوق مصرف کنندگان و ثمره سالها حضور پربار در پروژه های هوشمندانه و موفق را پایه خدمات رسانی و مشاوره فنی قرار داده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-15 13:40

دیدگاه‌ها

تصویر مجید
به کلیه عزیزانی که جهت پیش رفت کشور و انتقال تکنولوژی در هر حوزه ای در این کشور زحمت میکشند خسته نباشید می گوییم دست حق پشتیبانتان باد.
ارسال شده توسط مجید در 24 آذر 93 - 20:11

افزودن دیدگاه جدید