کد مطلب: 

171692
با به وجود آمدن ظرفیت های جدید؛

مرکز رشد پارک فناوری پردیس عضو جدید می‌پذیرد

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی گفت: با به وجود آمدن ظرفیت جدید در ساختمان جدید مرکز رشد پارک فناوری پردیس به زودی فرآیند ثبت نام و پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد آغاز می‌شود.
مرکز رشد پارک فناوری پردیس عضو جدید می‌پذیرد

به گزارش سیتنا، سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اتمام مراحل ساخت ساختمان جدید مرکز رشد فناوری نخبگان در پارک فناوری پردیس در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: احداث این ساختمان اواخر امسال به پایان خواهد رسید و آماده بهره برداری خواهد شد.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی همچنین توضیح داد: همزمان با اتمام ساختمان جدید مرکز رشد فناوری نخبگان در پارک فناوری پردیس، امکان عضویت و استقرار شرکت‌های جدید در این مرکز فراهم می‌شود. لذا در روزهای آینده فراخوان ثبت نام به‌منظور عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان منتشر خواهد شد.

هزاوه همچنین اعلام کرد: پذیرش در این مقطع در حوزه‌های تخصصی مختلف از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، مکانیک پیشرفته و تجهیزات پزشکی انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: شرکت‌های متقاضی براساس فرآیند تدوین شده‌ای ارزیابی شده و شرکت‌هایی که معیارهای لازم را داشته باشند مجوز حضور و فعالیت در مرکز رشد را دریافت خواهند کرد. در این ساختمان کارگزارانی هم خواهند بود که خدمات مربوط را ارائه دهند.

به گفته مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس معاونت علمی، از مزایای استقرار در این مرکز استفاده از مربیان و مشاوران تخصصی، بهره‌مندی از ارتباطات و شبکه همکاران و تجاری‌سازی دستاوردها است.

بر اساس این گزارش، فراخوان اصلی پذیرش متقاضیان مرکز رشد پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با پذیرش واحدهای فناور اواخر آذرماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-14 19:51

افزودن دیدگاه جدید