کد مطلب: 

171691
رئیس کمیته‎‌ی ارتباطات مجلس در گفت‌وگو با سیتنا:

مردم به سمت اپراتوری خواهند رفت که کیفیت بهتر و خدمات ارزان تری دارد/ با اجرایی شدن کامل رومینگ ملی و سایت شیرینگ، رایتل به جایگاه واقعی اش نزدیک می‎شود

رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی، گفت: این اشتباه توسط اپراتورهای خاص برداشت نشود که اگر در حال حاضر مشترک بیشتری دارند برنده‌ی میدان رقابت خواهند بود؛ چراکه مردم به سمت اپراتوری خواهند رفت که کیفیت بهتر و خدمات ارزان تری دارد.
مردم به سمت اپراتوری خواهند رفت که کیفیت بهتر و خدمات ارزان تری دارد/ با اجرایی شدن کامل رومینگ ملی و سایت شیرینگ، رایتل به جایگاه واقعی اش نزدیک می‎شود

"رمضانعلی سبحانی‌فر" در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان خبری سیتنا، پیرامون نقطه‌ی قوت اپراتورهای تلفن همراه در ارائه‌ی سرویس و خدمات، گفت: اولین نقطه قوت اپراتورهای تلفن همراه در ارائه‌ی سرویس و جذب مخاطبان بیشتر، پوشش آنتن دهی و کیفیت ارتباطات است.

وی، ادامه داد: این اپراتورها در ارائه‌ی اینترنت هم هر چه اینترنت ارزان تر و با کیفیت تر در اختیار کاربران قرار دهند مخاطب بیشتری جذب خواهند کرد و در نهایت اپراتوری که مشترک و کاربر بیشتری جذب کند برنده‌ی میدان رقابت خواهد بود.

این عضو ارشد کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطرنشان کرد:  این اشتباه هم توسط اپراتورهای خاص برداشت نشود که اگر در حال حاضر مشترک بیشتری دارند برنده‌ی میدان رقابت خواهند بود؛ چراکه مردم به سمت اپراتوری خواهند رفت که کیفیت بهتر و خدمات ارزان تری دارد.

سبحانی‌فر، در ادامه گفت: اپراتورها نباید فکر کنند که اگر سرویس ارزان ارائه می‎دهند ضرر می‌کنند چراکه امروز اپراتوری می‌تواند درآمدزایی بیشتری داشته باشد که مشترک بیشتری داشته باشد و ارائه‌ی خدمات ارزش افزوده‌ی بیشتری را در دستور کار قرار دهد و در این راستا اپراتورها می‌توانند 10 ها خدمت ارائه دهند و مشتری جذب کنند.

رئیس کمیته‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، در خصوص وضعیت رایتل در این میدان رقابت بین اپراتورها، اظهار داشت: هنوز مواردی که مد نظر جناب وزیر ارتباطات بوده به نظر من خیلی محقق نشده است. اگر رومینگ ملی که آغاز شده، به صورت کامل تحقق یابد و سایت شیرینگ نیز اجرایی شود، رایتل می‌تواند در جایگاه رقابت جایگاه خودش را باز کند.

وی در پایان تاکید کرد: در این راستا و در کوتاه مدت بحث رومینگ بسیار مهم است که رایتل بتواند از ظرفیت موجود سایر اپراتورها استفاده کند و به جایگاه واقعی اش نزدیک شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-14 16:56

افزودن دیدگاه جدید