کد مطلب: 

171675

آیفون 6 زنانه اپل هم وارد بازار خواهد شد

کمپانی اپل در حال طراحی و ساخت مدل کوچک آیفون 6 با صفحه ی نمایش 4 اینچی است.
آیفون 6 زنانه اپل هم وارد بازار خواهد شد

به گزارش سیتنا به نقل از صدای روسیه ، گفته می شود که این مدل مختص بانوان بوده و به راحتی در دستان آنها جای خواهد گرفت.

سایت چینی "Feng.com " به نقل از منابع داخلی در این رابطه می نویسد که مدل مذکور، برای جایگزینی مدل آیفون 5C که سال گذشته وارد بازار شد، طراحی و به تولید خواهد رسید.

یادآور می شود که محصولات جدید کمپانی اپل یعنی "آیفون 6" و "آیفون 6 پلاس" با ابعاد صفحه ی نمایش 4،7 و 5،5 اینچی، چند ماه پیش وارد بازار شدند.

زمان معرفی محصول جدید هنوز مشخص نشده است ولی در هر صورت به نظر نمی رسد که این تاریخ تا پیش از پاییز 2015 میلادی باشد. محصولات آتی کمپاتی اپل، ساعت های هوشمند خواهند بود و گفته می شود که در پاییز همان سال عرضه ی بازار خواهند شد.

تا به امروز به غیر از سایز صفحه ی نمایش، حرف دیگری درباره ی آیفون جدید زده نشده است. ممکن است که آیفون بانوان، مدلی جایگزین برای مدل ارزان قیمت "آیفون 5 سی" با پوشش پلی کربنات باشد. لازم به ذکر است که تولید مدل مذکور در اواسط سال 2015 میلادی متوقف خواهد شد.

تلفن هوشمند "آیفون 5 سی" در سال گذشته میلادی به عنوان مدل مشابه و مقرون به صرفه ی "آیفون 5 اس" به بازار عرضه شد. گفته می شود که این مدل نتوانست انتظارات کاربران را آنطور که باید، برآورده سازد و بیشتر کاربران خرید آیفون مدل اس را بر سی ترجیح دادند. بر اساس تحقیقات و آمار دریافتی از "Consumer Intelligence Research Partners " با مخفف "CIRP " در ماه ژانویه، در 3 ماهه ی آخر سال 2013 میلادی، "آیفون 5 اس" 59 درصد فروش و "آیفون 5 سی" تنها کمتر از نیمی از این مقدار یعنی 27 درصد فروش را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-12 23:51

افزودن دیدگاه جدید