کد مطلب: 

171655
از سوی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی؛

مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار منصوب شد

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با صدور حکمی، مدیر کل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار را منصوب کرد.
مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار منصوب شد

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سوی دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر مهدی الیاسی به سمت مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار منصوب شد.
در حکم شیخ زین الدین خطاب به الیاسی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی و با توجه به موافقت مقام عالی معاونت علمی رییس جمهوری، به موجب این حکم جنابعالی را از تاریخ 18/9/93 به عنوان «مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار» منصوب می نمایم.
در بخش دیگری از این حکم می خوانیم: انتظار می رود با بهره گیری از نظرات صاحبنظران و متخصصان دانشگاهی، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی بازار در پیگیری اهداف این اداره کل به شرح ذیل کوشا و موفق باشید:
1. تعیین اولویت و ایجاد بازار برای محصولات (خدمات و کالاهای) دانش بنیان
2. تعیین زنجیره ارزش تولید این محصولات با هدف برنامه ریزی بهتر و هدفمند سیاست ها و حمایت های معاونت
3. طراحی، ارائه و اجرای مدل های ایجاد تقاضا برای محصولات دانش بنیان
4. شناسایی، آسیب شناسی و ارائه راه حل های مناسب برای رفع موانع قانونی، ساختاری و حقوقی ورود کالاهای دانش بنیان به بازار با هدف افزایش سهم اقتصاد دانش بنیان در درآمد ناخالص داخلی
5. حمایت از ساختارهای هماهنگ کننده دانش، صنعت و بازار
براساس این گزارش، مهدی الیاسی دارای مدرک دکتری مدیریت تکنولوژی و هم اکنون استادیار دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر کمیته مدیریت فناوری دانشکده مدیریت و حسابداری آن دانشگاه است. وی همچنین عضویت هیئت مدیره انجمن علمی مدیریت تکنولوژی ایران را در کارنامه خود دارد و دارای سوابقی از جمله استاد راهنمای چندین رساله کارشناسی ارشد و دکتری و تجارب عملی در حوزه مدیریت فناوری است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-12-11 20:07

افزودن دیدگاه جدید