کد مطلب: 

16990

دکتر عارف در پاسخ به سیتنا: نمی‎توان نسبت به شبکه‎های اجتماعی رویکرد سلبی داشت

دکتر عارف در پاسخ به سیتنا: نمی‎توان نسبت به شبکه‎های اجتماعی رویکرد سلبی داشت

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیان کرد: ما سعی داریم بر اساس اهداف و ارزش‌های خودمان از شبکه‌های اجتماعی در حوزه‎ی جوانان استفاده کنیم.

 

به گزارش خبرنگار سیتنا (CITNA.IR)، دکتر "محمدرضا عارف" در حاشیه‎ی‎ سومین نشست شورای سیاست‌ گذاری جایزه‎ی مصطفی (ص) در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا درباره‎ی نقش شبکه‌های اجتماعی در زندگی جوانان ایرانی، گفت: شبکه‌‌های اجتماعی نقش بسیار موثر و مهمی در خصوص جوانان و توسعه‎ی پایدار دارند و نمی‌توان نسب به آنها بی اعتنا بود و یا رویکرد سلبی داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن ارزیابی مثبت شبکه‌های اجتماعی در توسعه‎ی کشور، اذعان داشت: اعتقاد ما بر استفاده‎ی مناسب از فضای شبکه‌های اجتماعی است و طبق برنامه‌ها و سیاست‌های جدید نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

رئیس بنیاد امید ایرانیان هم‌چنین با تاکید بر پیروی از سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی کشور در توسعه و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: در سیاست‌های کلی و سند چشم‌انداز هم در همین راستا برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است و ما سعی داریم بر اساس اهداف و ارزش‌های خودمان از شبکه‌های اجتماعی در حوزه‎ی جوانان استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-10-02 13:52

افزودن دیدگاه جدید