کد مطلب: 

16960

آزار جنسی زنان به بهانه دوربین مخفی در کانال‌های خصوصی یوتیوب!

آزار جنسی زنان به بهانه دوربین مخفی در کانال‌های خصوصی یوتیوب!

برخی از برنامه‌هایی که توسط چهره‌های جوان تحت عنوان دوربین مخفی تهیه می‌شود و عموما در وب‌سایت یوتیوب منتشر می‌شود، عملا متضمن آزار و اذیت جنسی زنان است.

 

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، یکی از مشاغل جدید که بسیار هم پردرآمد است، درست کردن کانال‌های خصوصی یوتیوب است که تنها یک کامپیوتر و یک خط اینترنت برای راه اندازی آن نیاز هست. در جهان انگلیسی زبان، برخی کانال‌های یوتیوب با تعداد بینندگان میلیونی اکنون رو به افزایش است. از جمله محبوب‌ترین این کانال‌ها، برنامه‌های دوربین مخفی است.

 

متاسفانه یکی از راه‌های محبوب برخی از این چهره‌های یوتیوب، شوخی‌های جنسی با زنان و عملا آزار و اذیت جنسی آنان به بهانه ساختن دوربین مخفی است.

 

به گزارش مشبل، یکی از کسانی که به همین دلیل اکنون تحت فشار قرار گرفته است و دو مورد از ویدیوهایش که بالای دو میلیون بیننده داشتند از یوتیوب حذف شدند، سام پیپر نام دارد. پیپر توسط لیسی گرین، یکی دیگر از چهره‌های محبوب یوتیوب که زن جوانی است و ویدیوهایش آموزش مسائل جنسی به زبان ساده و صریح است، به چالش کشیده شده است.

 

لیسی علاوه بر نامه سرگشاده‌ای که برای سام پیپر نوشته است و بیش از صد هزار امضا برای آن جمع شده است، یک ویدیو هم در این باره منتشر کرده است. لیسی از بینندگانش می‌خواهد در قبال این رفتارها واکنش نشان دهند و به نحو مقتضی به مقابله با آن بپردازند. نتیجه تلاش او تاکنون برداشتن دو مورد از ویدیوهای پیپر از یوتیوب و واکنش پیپر بوده است که در ویدیویی از کاربران عذرخواهی کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-30 19:25

افزودن دیدگاه جدید