کد مطلب: 

16945

شرایط و تعرفه‎های استفاده از سرویس ویدئو کنفرانس شرکت مخابرات استان تهران

سرویس ویدئو کنفرانس از جمله سرویس های ارزش افزوده مخابرات استان تهران است که در کنار سایر سرویس های این شرکت در پانزدهمین نمایشگاه تلکام ارائه می شود.

 

به گزارش سیتنا به نقل از ستاد خبری پازدهمین نمایشگاه تلکام، ویدئو کنفرانس فناوری است که افراد در مکان های مختلف با فواصل متفاوت را قادر می سازد تا صوت و تصویر همدیگر را به صورت زنده دریافت و همانند جلسات حضوری، با یکدیگر ارتباط و تبادل نظر کنند.بدین ترتیب بهره گیری از این شیوه باعث کاهش زمان و هزینه های مربوط به برگزاری کنفرانس های علمی،اداری می شود.

 

قابلیت های ویدئو کنفرانس

با استفاده از این سرویس کاربر از امکانات متعددی برخوردار می شود که از جمله این امکانات می توان به امکان برقراری ارتباط با مراکز سایر استان های کشور،برخورداری از سایت سیار،کیفیت مناسب صدا و تصویر،بهره گیری از بستر انتقال آی پی،سرعت بالای نمایش و استفاده از سیستم  PAL ،امنیت بالا،امکان برگزاری چند کنفرانس جداگانه به طور همزمان،امکان نمایش تا 16 تصویر مجزا و همزمان در روی صفحه نمایش اشاره کرد.

 

فعال شدن سایت ناطق بطور اتوماتیک از دیگر ویژگی های ویدئو کنفرانس است که بر این اساس هرسایتی که شروع به صحبت می کند به طور اتومات تصویر آن به نمایش درآمده و صدای آن سایت نیز فعالسازی می شود.

 

همچنین در این سرویس امکان استفاده از ورودی و خروجی تصویر XGA در نظر گرفته شده و با این شیوه امکان اتصال به رایانه ایجاد می شود.

 

ردیابی صدای فرد گوینده (سخنران)و تنظیم اتوماتیک و هوشمند دوربین روی سخنگو از دیگر ویژگی های این سرویس است و در کنار آن قابلیت نمایش PIP منجر به نمایش همزمان سایت خودی و سایت مقابل در یک تصویر می شود.

 

نکته دیگر آنکه در این سرویس با حذف بازگشت صدا(پژواک)،صداهای اضافی وحذف شده و عدم برگشت صدا موجب افزایش کیفیت صدا می شود.

 

قابلیت اتصال به تجهیزات جانبی مانند دوربین اسناد،ویدئو،دوربین های اضافی،سیستم های صوتی کنفرانسی،وایت برد دیجیتال و ویدئو پروژکتور وغیره از دیگر مزایای این سرویس به شمار می رود.

 

علاوه بر این بهره گیری از ویدئو کنفرانس امکانی فراهم می کند تا علاوه بر پشتیبانی همزمان از سه مانیتور مجزا،امکان ضبط جلسات برگزار شده بر روی DVD و قابلیت تکثیر آن به درخواست متقاضیان برای بایگانی و استفاده شرکت کنندگان در جلسه،امکان ارسال و دریافت فایل:برای به اشتراک گذاشتن اسناد مختلف و ارسال و دریافت اطلاعات گرافیکی در حین انجام یک کنفرانس تصویری و ایجاد تصویر دوگانه(روی یک صفحه) و ارتباط صوتی-تصویری از طریق شبکه نیز وجود داشته باشد.

 

تعرفه خدمات

تعرفه هایی که برای استفاده از این سرویس در نظر گرفته شده از این قرار است که در ارتباطات درون استانی کاربر ملزم می شود به ازای دو ساعت اول ارتباط هزینه ای معادل 100 هزار تومان و پس از آن برای هر ساعت ارتباط اضافی مبلغ 42 هزار و 500 تومان،برای هر 30 دقیقه مبلغ 22 هزار و 500 تومان و برای هر 15 دقیقه 11 هزار و 875 تومان پرداخت کند.

 

در ارتباطات بیرون استانی نیز برای دو ساعت اول هزینه ای معادل 260 هزار تومان و پس از آن برای هر ساعت ارتباط اضافی رقمی معادل 110 هزار و 500 تومان ،هر نیم ساعت ارتباط اضافه به مبلغ 58 هزار و 500 تومان و برای هر یک ربع معادل 30 هزار و 875 تومان محاسبه می شود.

 

البته در کنار پرداخت تعرفه ها کاربران این سرویس ملزم به پرداخت عوارض و مالیات نیز هستند که مبلغ مربوط به این بخش هر ساله از سوی سازمان مالیاتی تعیین و اعلام می شود.

 

همچنین لازم است این هزینه به مدت 24 ساعت اداری پیش از زمان برگزاری جلسه به حساب مربوطه واریز شود.البته اگر برای برگزاری کنفرانس ویدئویی کاربر قصد داشته باشد بیش از دو نقطه را به هم متصل کند به ازای هر نقطه اضافی هزینه ای مطابق با تعرفه دونقطه محاسبه و دریافت خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-09-30 11:44

افزودن دیدگاه جدید